עובדים מהנייד? עשו זאת כמו מקצוענים
10 בבוקר בפרדס חנה. דניאל מחזיק מברגה בזמן התקנת דק חדש אצל עוד לקוח (מרוצה כמובן) ומקבל שיחת טלפון ממספר לא מזוהה – לענות או לא לענות? This is the question
ובכן, למזלו של דניאל הוא משתמש באפליקצייה החכמה SmartCRM ולכן הוא שולח מיידית ווטסאפ למספר שהתקשר קישור לאתר והודעה שהוא כרגע לא יכול לענות ומתי יהיה נוח ללקוח שיחזור אליו. כמה פשוט ונוח.
אז מה היה לנו שם: (רשימה חלקית)
- שליחת הודעת ווטסאפ בזמן השיחה וגם מתבנית מוכנה מראש לכל תרחיש
- הוספת תזכורות על כל לקוח וכל שיחה (כולל תמונות/צילומי מסך/הקלטה קולית ועוד)
- שליחת הודעות למספר שלא שמור אצלכם
- הוספת שמות ללקוחות ולידים מבלי לשמור אותם באנשי הקשר
- קבלת מידע על הלקוחות (שיחה נכנסת) עוד לפני שעניתם לשיחה
- תזכורת להודעות ווטסאפ
- ניהול לקוחות ומכירות בקלות ומהירות דרך הטלפון
צפו בסרטון ההסבר – 2 דקות בלבד מזמנכם ותדעו הכל.