9 טעויות בדיוור שכדאי להימנע מהן
דיוור אלקטרוני הוא כלי שיווקי אפקטיבי ומוביל. ואיך אפשר לשפר אותו? כמו תמיד מתחילים ב"אל תעשה".
קבלו מספר טעויות שחשוב להימנע מהן כדי למקסם את השיווק בדוא"ל:
1. לטנגו צריך שניים – וגם לתקשורת
הטעות הראשונה: מייל מכתובת שמסומנת כ do not reply.
שיווק = תקשורת.
ולתקשורת, כידוע, לא מספיק צד אחד…
כדי להעלות את שיעור ההמרות בקרב הנמענים שלנו, עלינו להפוך אותם לצד פעיל בתקשורת. לתת להם
לדעת שהם יכולים להגיב, וכך להפוך ללקוחות שלנו.
2. מי אני ומה שמי?
טעות קטנה אבל משמעות גדולה: כתובת מייל של ארגון תמיד פחות טובה מאשר כתובת מייל שכוללת שם
פרטי של בן אדם. שוב, תקשורת.
3. הדרך והערך: החשיבות של תוכן אינפורמטיבי
נכון, אנחנו רגילים לשמוע על קריאה לפעולה וזה ללא ספק חשוב ביותר כדי שתיווצר רכישה. אבל לפעמים שוכחים
שצריך להשקיע גם בדרך…
נקפיד לספק תוכן איכותי ועשיר במיילים שלנו, לא רק הצעות .
ידע זה כוח, צריך לדעת להשתמש בו!
4. לסמן מטרה: CTA
הן בסוף וגם בהתחלה: CTA (Call to Action או קריאה לפעולה) זה הדרך לרכישה, המטרה שלנו.
אם ברצונכם שהנמענים יקראו את המאמר באתר שלכם, ירכשו מוצר או ימלאו טופס הציגו זאת עם כפתור בולט ומובן – קצת גרפיקה, מיקום טוב בדף ויש לנו קריאה לפעולה.
5. אם תכיר את קהל היעד שלך, הוא יכיר אותך!
טעות נפוצה, שהיא ביג נו נו: לא שולחים לכל אחד.ת כל תוכן.
להכיר את הקהל זה לדעת מה לשלוח ולמי, ולא פחות מכך – מה לא לשלוח…
כשכל אחד ואחת ברשימת הדיוור יקבלו את התוכן שמתאים להם, יחס ההמרות שלנו יגדל.
6. סוד האיזון האופטימלי: שורת הנושא במייל
ורק מילה קטנה על שורת הנושא: נחמד למצוא ביטוי מקורי, אבל חשוב למצוא ביטוי ממוקד. כזה שמבינים
ממנו על מה המייל מדבר…
כמו בכל דבר, איזון אופטימלי. ממוקד מצד אחד, מפתיע מצד שני – זה הנושא האידיאלי.
7. לא לעשות שליחת בדיקה
לפני שאתם שולחים דיוור בצעו בדיקה! ודאו כי כל הקישורים תקינים ואין שגיעוט קטיב.
מבאס לגלות זאת אחרי שכבר שלחנו..
8. לא להשתמש בכותרת משנה/Preheader
כותרת המשנה הינה הטקסט המקדים שמוצג ליד שורת הנושא ומספק "הצצה" מה יש במייל. אם אתם לא משתמשים בשדה זה פיספסתם הזדמנות מצוינת להגדיל את כמות הנמענים שיפתחו את המייל.
9. להקשות על הנמענים לבצע הסרה
כן, לפעמים הגיע הזמן להיפרד ואם תקשו על הנמענים שלכם לעשות זאת הם פשוט יקליקו על דיווח ספאם. חבל.
רוצים לשלוח דיוור אפקטיבי? אנחנו כאן בדוור מספקים לכם את כל התנאים כדי להצליח. הצטרפו אלינו עוד היום ממש כאן בכפתור שתחתיכם.