מה זה בכלל מערכת CRM?
מערכות Customer Relationship Management או בקיצור CRM הינן כלי לניהול קשרי לקוחות. המטרה היא להקל על בעל עסק בניהול התקשורת שלו עם הלקוחות באופן חכם מקצועי ונוח. כך, במערכת CRM נשמרים כל פרטי הלקוח, תיעוד של כל ההתקשרויות שנעשו עימו כולל הצעות מחיר, תשלומים שבוצעו ואפילו מתי היה עסוק באירוע בר המצווה של הבן.
כשעובדים עם כלי לניהול קשרי הלקוחות באופן מיטבי משתמשים גם במשימות לביצוע, מגדירים תזכורות ונהנים מדרך פשוטה למעקב וביצוע Followup לכל פעילות מול הלקוח.
המערכות בדרך כלל די זהות ברמת הפונקציונליות שלהן, ומה שמבדיל ביניהן זה בעצם הממשק, עד כמה הוא נוח וידידותי למשתמש ומבחינת מענה טכני, עד כמה המערכת זמינה לשאלות ותמיכה.
א-ב של עבודה ב CRM:
- מקימים את הלקוח, עם כל הפרטים שיש לנו, כולל אנשי קשר עם מספרי טלפון, כתובות מייל, כתובות URL רלוונטיות כמו דף פייסבוק או אתר וכולי…
- מתעדים במערכת כל שיחת טלפון/מייל/פעילות שנעשית מול הלקוח. למעשה, כל מייל מתועד באופן אוטומטי כך שלא צריך להתאמץ יותר מדי.
- לכל תיעוד שכזה ניתן להוסיף תוכן שמסביר את אופן התקשורת ואת תוכנה כך שאנחנו כבר לא צריכים לנסות לזכור כל פעילות או שיחה או פנייה ללקוח – הכל נשמר ומתועד.
- לפני השיחה הבאה עם הלקוח אפשר לרענן את זיכרוננו לגבי התקשורת הקודמת שהייתה ולהגיע מוכנים דבר שמשאיר רושם מאוד טוב וחיובי על הלקוח שלנו….
הפקת מסמכים דיגיטלית
ניתן לבצע את כל הנהלת החשבונות באותה מערכת, דבר שחוסך נדידה ממערכת למערכת בזמן מעקב אחרי לקוח, חשבוניות דיגיטליות חוסכות הרבה שימוש בנייר ותורמות לשמירה על כדור הארץ שלנו. כמו כן יותר פשוט וקל לצרף מסמכים באמצעות דואר אלקטרוני.
לסיום נמליץ לכם בחום על מערכת פלנדו Plando איתה אנו עובדים. המערכת נוחה לשימוש והשרות יוצא מן הכלל.
בהצלחה!! ו… זכרו שמירה טובה על קשר עם הלקוח מבטיחה את היותו לקוח מתמיד ונאמן.