5 טיפים לכתיבת כותרות מנצחות לניוזלטר

מכיר את "חוק חמש השניות" של האינטרנט? אם לא, ייתכן כי פספסת גולשים רבים עד היום ולא הבנת למה.
יש לך בממוצע חמש שניות לגרום לגולש להמשיך לקרוא. הגולש לא הבין מה אתה רוצה? לא הסתקרן לגלות?
איבדת אותו. במציאות בה כולנו מוצפים גירויים, מידע  ומסרים פרסומיים כל הזמן, יש לך שניות בודדות ללכוד את תשומת הלב של הגולש. לכן, הניוזלטר שאתה מדוור ללקוחות חייב להתחיל בכותרת מנצחת!

איך תכתוב כותרת שתגרום לגולשים לרצות לקרוא את הניוזלטר שלך? ריכזנו עבורך 5 טיפים:  

1. העבר כמה שיותר מידע בכמה שפחות מילים
מכיר מיילים עם שורת נושא ארוכה מדי? הם נראים כמו ספאם ואתה מוחק. וכותרות לניוזלטר שפשוט שלא אומרות כלום?
אין לך מושג אם התוכן רלוונטי עבורך, אז אתה עובר הלאה. כותרת טובה חייבת לספק כמה שיותר מידע כל התוכן שיגיע בעקבותיה בצורה קצרה, ברורה ועניינית.

2. המנע מכותרות מתוחכמות
כותרת צריכה לסקרן, זה נכון, אבל  יצירתיות יתר לא משיגה את המטרה. כותרות דו משמעיות, שנתונות לפרשנות או כותרות שמעבירות מסר לא ברור –  לא עובדות. הקורא לא מתאמץ לפענח אותן וממשיך הלאה.
כותרת טובה חייבת להיות פשוטה להבנה לגולש הממוצע.

3. דבר אל האינטרסים של הקורא
נסח את הכותרת באופן שיבהיר לגולש למה הניוזלטר שלך רלוונטי עבורו, למה כדאי לו להמשיך לקרוא, ומה יצא לו מזה.
הכותרת: "משלם עמלות גבוהות? קבל חמישה טיפים לחסכון מיידי!" לדוגמה, תפנה לבטן הרכה של גולשים בעלי אינטרס לחסכון. השתדל לכתוב את הכותרת בשפה הקרובה במידת האפשר לדרך בה הלקוחות שלך מתארים את הבעיות או ה"כאבים" שלהם.

4. הנע את הקורא לפעולה – אבל בעדינות
המטרה בכל תוכן שיווקי שאנחנו כותבים היא להניע את הגולש לפעולה. במקרה של ניוזלטר, המטרה הראשונה היא שהגולש יפתח את המייל ולאחר מכן, כמובן, לגרום לו לקרוא את הניוזלטר, ללחוץ על הקישורים, לרכוש או להירשם.
הכותרת  "איך תפחית במשקל תוך חודש ימים"? לניוזלטר שנותן טיפים לירידה במשקל ומציע בסיומו, הרשמה למפגש או סדנה, תעורר עניין ועשויה להניע לפעולה.

5. עשה שימוש ב"מילות קסם"
כותבים מנוסים יודעים שישנם "טריקים" שכמעט תמיד עובדים: כותרת שמתחילה במילת שאלה מייצרת סקרנות, ציון מספר ספציפי, כמו רשימות, נותן תחושה של קריאה קצרה וקלילה יותר. לכותרת של מאמר זה, למשל,
"חמישה טיפים לכתיבת כותרות מנצחות" היו סיכויים גבוהים יותר למשוך אותך לקרוא, מאשר לכותרת "טיפים לכתיבת כותרות מנצחות" (רק חמישה טיפים? נשמע פשוט). שילוב מילים אקטואליות בכותרת כמו: מיתון, בחירות, הישרדות וכו'
מגדילות גם הן את הסיכוי לתפוס את תשומת הלב של הקורא.

חשוב לזכור שגם יישום מוצלח של כל הטיפים והטריקים של קופירייטרים לא יבטיח כותרת מושלמת שתמיד עובדת.
לכן, הטיפ החשוב ביותר הוא – ניסוי וטעייה. נסה כל פעם כותרת מעט שונה בניוזלטר, עד שתגלה מה מניע את הלקוחות שלך.

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

דילוג לתוכן