3 דרכים בדוקות להרוויח בחגים

"אחרי החגים"? לא אצלך בעסק!

אין בעל עסק שלא מכיר את התופעה הישראלית כל כך שמשתקת את המשק לכמעט רבעון שלם. זה מתחיל ביולי-אוגוסט חלשים (כי חם, כולם בחו"ל, כולם יצאו לחופש) וממשיך לספטמבר-אוקטובר עם מנטרה מובילה אחת: אחרי החגים. בתרגום לישראלית: אל תעשה עכשיו את מה שאתה יכול לדחות לאחר-כך.

רכישות משמעותיות, קבלת החלטות, הרשמה לארועים, חוגים או קורסים – בחודש החגים התחושה היא שהכל קפוא.

רוב בעלי העסקים מקבלים את המציאות הזו כעניין נתון וזה טוב. למה?! כי זה משאיר לך שטח פנוי לפעול ולגרוף את כל הקופה.

הנה 3 דברים שעליך לעשות כבר עכשיו על מנת להפוך את החודש הקרוב לחודש מכניס ותוסס.

קידום בכל הכוח!
מבצעי חגים, הטבות מיוחדות למי שיסגור החודש, הנחות מטורפות למי שירשם החודש, מתנות למהירי החלטה עם ערך מוסף אמיתי וברור לקהל. קידום שיניע לפעולה ויכריח אותם לקבל החלטה. עכשיו.
אל תפחדו להתפרע עם ההטבה – ככל שהיא תהיה אטרקטיבית יותר, כך היא תמשוך יותר אנשים ותעורר יותר תהודה, אבל היזהרו לא לתת הנחה גדולה על כל השירות שלכם, אלא רק על חלק ממנו. התייחסו למתנה/למבצע כאל "רגל בדלת" – ברגע שהכנסתם את הלקוח אליכם בעזרת המבצע הנכון, תוכלו לשווק לו את יתר השירותים/המוצרים שלכם במחיר מלא.

אחוזי רווח

שיראו את זה!
חלק מהעניין הוא לא רק למכור, אלא שיראו שהעסק פעיל, תוסס, ששווה להציץ, לייצר באז – כי הבאז יכול להיות חזק במיוחד עכשיו, כשאין תחרות. איך גורמים לעולם להתעניין וכיצד מראים את הפעילות? ברשתות החברתיות כמובן!
אל תוותרו ללקוחות שלכם! צלמו, תייגו, שתפו, תנו הטבה למי שעושה אצלכם צ'ק-אין, פתחו פרופילים ברשתות חברתיות נוספות, כמו אינסטגרם – אם עוד אין לכם ותייגו גם שם, עשו רעש! כי לפעמים זה פחות משנה מה קורה בפועל כמו איך זה נראה כלפי חוץ. דאגו שהמבצע או הפעילות שלכם לחג יראו נפלא, יצטלמו היטב ויחשפו לקהל רחב ככל שניתן.

mikud

מקדו את זה! שיווק ממוקד ומפולח יביא לכם תוצאות פנומנאליות, במיוחד בתקופת החגים. שיווק ממוקד ומפולח אומר שאתם לא שולחים את אותה מודעה או את אותו ניוזלטר לכל לקוחותיכם, אלא משווקים נקודתית ועל פי צורך לכל אחד ואחד מהם. רוצים דוגמה? לפלח לפי איזור גיאוגרפי ולספק שירות מיוחד ומתאים לתושבי האיזור, לפלח לפי גיל ולתת מענה לצרכים השונים של בני גילאים שונים, לפלח לפי מין או לפלח לפי פרמטרים אחרים של מוצר/השירות שלכם. עוד דוגמה לשיווק ממוקד היא מתן מענה לצורך מדויק שמתעורר דווקא בחגים. למשל, מטפלת זוגית/משפחתית יכולה להציע פגישת SOS בעלות מוזלת להתמודדות עם הלחצים המשפחתיים סביב שולחן החג, רופא שיניים יכול להציע טיפול הלבנת שיניים בהנחה כי כולם רוצים להיראות במיטבם כשמארחים ומתארחים וכמובן – לפרסם מספר חירום למענה מיידי כשהמרפאות סגורות.

כוונו אל המטרה שלכם!
כוונו אל המטרה שלכם!

עוד טיפ אחד קטן וחשוב – מערכת הדוור מעמידה לרשותך מגוון רחב של כלים אוטומטיים. החל מתזמון שליחת דיוור, דרך מענה אוטומטי, מערכת דפי נחיתה משוכללת ועוד ועוד. בחגים גם לך מותר לצאת לחופש והיופי הוא שהמערכת עובדת בשבילך כל הזמן, משווקת עבורך, שומרת על קשר עם לקוחות, מייצרת נוכחות ופעילות. כדאי להכיר ולהשתמש בכלים האלה. בכל שאלה ניתן להיעזר בתמיכה באתר או לפנות כמובן לצוות שלנו ולקבל מענה.

מאחלים לכם שנה עסקית מוצלחת ופורייה, חגים שמחים וחודש רווחי במיוחד.

שלכם, צוות הדוור
www.hadavar.co.il

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

הירשמו לניוזלטר שלנו!

הצטרפו כעת וקבלו מאיתנו טיפים שימושיים לניהול השיווק בעסק ופתרונות להפקת הערך הרב ביותר מהמבקרים באתר שלכם.

השאירו את המייל והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו

  • ניתן להסיר את המייל מרשימת התפוצה בכל עת
דילוג לתוכן