אולמות ארועים
רוצים לשפר את השרות למזמיני הארוע ולהנות מתוספת הכנסה ללא כל מאמץ?
היכן הבעייה או מה צריך לשפר?
כאולם ארועים מתקיימים אצלכם כמעט מדי יום אירועים לכמה מאות מוזמנים בכל אירוע (אנחנו מקווים בשבילכם שזה כך כמובן). האירועים נחלקים בין בריתות, בר מצוות, חתונות בעיקר וגם אירועים פרטיים אחרים.
מזמיני האירוע משקיעים ממון רב ועושים הכל על מנת שהאירוע יצליח. עם זאת, מדובר בהמון מוזמנים ולכן יש צורך:
- לשלוח תזכורות להזמנה לפני האירוע
- לשלוח מפת הגעה/הסבר הגעה ביחד עם התזכורות
- ביום האירוע עצמו לשלוח תזכורת אחרונה ב SMS
- להודות למוזמנים לאחר האירוע
לבצע את כל זה ללא מערכת כמו הדוור דורש המון זמן שלבני הזוג (או מזמיני הארוע) אין אותו. היות שכך, מרבית מזמיני הארועים לא טורחים לעשות זאת ולכן הם (וגם אתם) מפסידים חלק מהמוזמנים שפשוט לא מגיעים.
אז מה הפתרון של הדוור?
מערכת הדוור תאפשר לכם להציע ללקוחותיכם (מזמיני האירועים) את שירות התזכורות בלא כל מאמץ מצידם (או מצידכם).
כיצד זה פועל:
- מזמיני האירוע יספקו את רשימת המוזמנים עם מספרי הטלפון (וכתובות הדוא"ל במידה ומעוניינים) לאולם הארועים ו/או ישירות לשרות הלקוחות של הדוור.
- אולם האירועים יעביר לדוור את פרטי האירוע (תאריך, מקום שעה + מפה)
- אולם האירועים יעביר לדוור את פרטי השירות המבוקש – כמות התזכורות, סוג וכו'…
- צוות הדוור ידאג להטמיע את הנתונים והמערכת תבצע את המשלוח באופן אוטומטי (כולל הודעת התודה לאחר האירוע)
חשוב לציין כי הפעלת השרות אינה גוזלת כמעט משאבים מכם היות והכל מתבצע דרך צוות הדוור.
נו, אז מה הרווחנו כאן?
מזמיני האירוע נהנים מהדברים הבאים:
- קלות ופשטות – אין צורך לטפל ידנית במי שלא קיבל את ההזמנה/מפה
- מידע חיוני – היות והמוזמנים מקבלים תזכורות מזמיני האירוע יידעו באופן מדוייק יותר מי ומי במגיעים
- השתתפות באירוע – כמות המגיעים תהיה גדולה יותר וכך גם המתנות
אתם (אולם האירועים) נהנה מהדברים הבאים:
- הכנסה נוספת – כל אירוע מכניס עוד כמה מאות שקלים ללא כל עבודה
- הכנסה נוספת עקיפה – היות ומגיעים יותר מוזמנים, נמכרות יותר מנות מה שמגדיל עוד יותר את הכנסת אולם האירועים
- יתרון תחרותי – שרות נוסף שהאולם מציע