תוכן הדיוור וכיצד להגיע ל Inbox

לאחר שצלחנו את שורת הנושאהגיע הזמן שנתייחס לתוכן הדיוור שלנו. אז על מה כדאי להקפיד:

  1. לשלוח תוכן רלוונטי לנמענים מאושרים – עוד לפני שצוללים אל השלב הטכני הדבר הראשון במעלה הוא לשלוח תוכן שמעניין את הנרשמים שלכם.
  2. רצוי למעט בסימני קריאה !, דולרים $, סימני שאלה ? ושאר תווים שבשורה העליונה של המקלדת שלכם(איפה שהמספרים נמצאים…)
  3. במידה וכותבים באנגלית – אל תשתמשו ב Caps lock אלא על פי כללי הניקוד באנגלית (האות הראשונה בשם/משפט)
  4. שימרו על תבנית דיוור נקייה ותקנית עם מעט קוד HTML. הכי קטלני בהיבט זה הוא copy & paste ממעבד התמלילים Word. (במקום זאת אפשר להשתמש בכפתור הדבקה כטקסט פשוט)
  5. קישורים – שימו לב שהקישורים שלכם תקינים ובמיוחד שאינם מובילים לאתרים עם וירוסים ורוגלות למיניהן.
  6. מקמו בתחתית הדיוור את שמכם, פרטי יצירת קשר וכמובן קישור להסרה מרשימת הדיוור.
  7. אם אתם שולחים פרסומת ממש ציינו זאת כבר בשורת הנושא ובכל מקרה בשורה הראשונה בתוכן.
רגע אחד, עוד לא סיימנו…

 

תמונה של עפרונות וגם דוגמה כיצד מוסיפים תמונה כמו שצריך

תמונות הן אופרה בפני עצמה. על אף העובדה שמסנני ספאם אינם אוהבים תמונות זו לא סיבה לא להשתמש בהן שהרי לא הייתם רוצים רק לקרוא על גן פורח אלא גם לצפות בתמונות שלו ובל נשכח שתמונה שווה אלף מלים. לכן…

  1. שמות הקבצים צריכים להיות באנגלית, ללא רווחים וללא שימוש במילים "רעות". למשל: FREE LETTER.jpg זה רע אבל no_cost_letter_service.jpg זה בסדר גמור.
  2. יש להקטין את גודל קובץ התמונה למימדים בהן היא תוצג בדיוור.
  3. סוג הקובץ צריך להיות jpg או gif ולא bmp או png
  4. הכי חשוב – הגדירו לתמונה שלכם טקסט חלופי (או Alt tag) שמתאר את התמונה.
  5. אל תגזימו – רצוי שהדיוור שלכם יכלול הן טקסט והן תמונות.

 

אנו מזמינים אתכם לצאת לדרך עם תוכן רלוונטי ומעניין משלכם.

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

דילוג לתוכן