שנה טובה? ככה תעשו את זה נכון!

רגע לפני החגים, גם אתם בוודאי מתכננים להוציא דיוור שנה טובה מטעם העסק.

ללקוחות, לספקים, לשותפים עסקיים.

אתם צודקים! ראש השנה היא הזדמנות מצויינת להזכיר את עצם קיומכם, לרענן מסרים ולהקפיץ את השירותים או את המוצרים שלכם בחזרה לתודעה.

זו גם הזדמנות מצויינת לבסס מערכת יחסים עם הלקוחות ועם הספקים שלכם, ואפילו הזדמנות להבריק, לשעשע, לצאת מקוריים ושנונים ולהזכיר לכולם למה הם כל כך אוהבים אתכם.

אבל שימו לב, אם תמחזרו את הברכה משנת 1996 תשעממו את הקהל שלכם ותשיגו בדיוק את האפקט ההפוך. אז איך עושים את זה נכון? בשביל זה אנחנו כאן!

שנה טובה ומרעננת

כותרת המייל – שנה טובה מספר 54,876,977

כולנו מקבלים עשרות, ולפעמים אפילו מאות ברכות במייל לשנה טובה. הסבירות שיפתחו את המייל שלכם שכותרתו: "שנה טובה" הוא אפסי. נסו לחשוב יצירתי, על נושא טיזרי, נושא משעשע נושא שיגרום לאנשים לפתוח כדי לגלות "מה גדי המנכ"ל התחייב לעשות בשנה החדשה", לדוגמה.

גוף המייל

מערכת הדוור מציעה לכם מגוון תבניות והצעות למשלוח ברכות מעוצבות. תוכלו להשתמש בעיצובים המהממים שלנו או להשתמש באחת התבניות שבמערכת כבסיס לשינויים.

גם כאן אנחנו ממליצים לכם להכניס תוכן אישי, מקורי, זכיר ושיבלוט מבין שלל השנות הטובות הסטנדרטיות. חשהו מה הקהל שלכם מאחל לעצמו לראש השנה – ואחלו לו בדיוק את זה!

מי קהל היעד?

חשוב לזכור מי מקבל את הברכה שלכם. התאימו את הסגנון של הברכה לקהלי היעד.
קהל מעונב ושמרני לא יעריך סרטון קופצני ותזזיתי לשנה אשששש, וקהל של בליינים לא יבין מאיפה נפלה עליו ברכה מעוצבת בכתב מסולסל עם שופרות ודבש.
זה נכון גם לעיצוב, גם למדיה וגם למסר.

נצלו את הדיוור להציע הצעה שיווקית

אם זה מתאים, תוכלו לנצל את הברכה כדי לפנק את הקהל שלכם במתנה לחג, להציע הצעה שיווקית אטרקטיבית או להניע לפעולה מסויימת.

שימו לב, באווירת החג כדאי לחשוב על משהו שיתן לקהל שלכם ערך אמיתי ויאפשר להם להתחיל את השנה החדשה בהוקרת תודה כלפיכם.

 

קחו את הדוור לנסיעת מבחן ובואו לאחל שנה טובה

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

הירשמו לניוזלטר שלנו!

הצטרפו כעת וקבלו מאיתנו טיפים שימושיים לניהול השיווק בעסק ופתרונות להפקת הערך הרב ביותר מהמבקרים באתר שלכם.

השאירו את המייל והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו

  • ניתן להסיר את המייל מרשימת התפוצה בכל עת
דילוג לתוכן