אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם היא באמצעות יצירת רשימת תפוצה ומשלוח קבוע של ניוזלטרים ללקוחות. ניוזלטר הוא אמצעי קל ופשוט לתפעול, אפשר לעדכן בו את הלקוחות בהרבה מאד חדשות, מבצעים, מוצרים חדשים או שירותים שאתם משיקים בתקופה הקרובה וליצור קשר ישיר ביניהם לביניכם בלי להשקיע בכך הרבה מאד מאמץ.
היתרונות של משלוח ניוזלטר הם רבים, ננסה לציין כמה בולטים מתוכם:
- קשר קל ונוח עם מספר גדול של לקוחות, מתעניינים ולקוחות פוטנציאליים.
- חשיפה לאלפי אנשים
- עדכון קבוע של הלקוחות שלכם בכל מה שנעשה בעסק
- אפשרות מתן הטבות ללקוחות חדשים
- חסכון כספי – ללא טלמרקטינג טלפוני או השקעה בקמפיינים פרסומיים גדולים.
- הזדמנות להכיר ללקוחות חדשים את העסק שלכם בצורה אטרקטיבית
- יצירה של מועדון לקוחות ותחושת קהילה סביב העסק שלכם
בשנים האחרונות ישנה חשיבות גדולה לזמינות שלכם מול הלקוח. שליחת ניוזלטר היא דרך מצוינת להזכיר שאתם קיימים בלי לעשות הרבה מאד רעש או להרגיש שאתם מבצעים שיווק אגרסיבי שלפעמים יכול לעשות בדיוק את התוצאה ההפוכה – להרחיק מכם לקוחות.
באמצעות ניוזלטר אתם מעדכנים מתי שאתם רוצים את הלקוחות שלכם במבצעים אטרקטיביים, יכולים לבצע פעולות שיווקיות כמו הטבות מיוחדות למי שמקבל את הניוזלטר וכן לעדכן בכל החדשות שקשורות לבית העסק. זוהי דרך חסכונית להיות בקשר ישיר עם הלקוח ולאפשר לו גישה ישירה גם אליכם.
בלי כפייה ובלי אגרסיביות
שמירה על קשר עם הלקוחות שלכם באמצעות ניוזלטר היא דרך שאינה כפויה או אגרסיבית. צרכנים רבים יעדיפו לשמור מרחק מעסקים שיוצרים איתם קשר כל הזמן, מציפים אותם בפרסומים או מתקשרים אליהם שוב ושוב.
ניוזלטר שנשלח פעם בחודש ומעדכן את הלקוחות בכל מה שקורה אצלכם הוא ידידותי מספיק כדי שהלקוחות שלכם ירצו לקבל את הדיוור ולהתעדכן אבל לא ירגישו שאתם מכריחים אותם לשמוע. בעידן בו כולם יכולים להתעדכן בכל מה שנעשה בכל בית עסק דרך הפייסבוק ושאר הרשתות החברתיות, זוהי דרך נוספת להראות ללקוחות שלכם שאכפת לכם ושאתם יוזמים קשר ישיר בלי להציק.
להגדיל את מעגל הלקוחות בלי הוצאות גדולות
היתרונות של שמירת קשר עם לקוחות באמצעות ניוזלטר לא נגמרים בנגישות, באפשרויות הבלתי מוגבלות ובקלות הזו של משלוח דיוור ישיר, אלא גם בעניינים כלכליים. כל פעולה שיווקית שאנחנו עושים בבית העסק היא בדרך כלל פעולה שגוררת הוצאות שאנחנו מקווים לכסות באמצעות התוצאות שהיא תוביל. משלוח ניוזלטר דרך מערכת דיוור ישיר שעובדת מתוך בית העסק לא עולה הרבה מאד כסף והתוצאה היא שאנחנו מצליחים לשמור על קשר, להציע, לשווק ולעדכן ללקוחות שלנו מבלי לחרוג מההוצאות. התמורה שאנחנו מקבלים היא הרבה יותר גדולה מההוצאה הכספית.