תארו לעצמכם שיכולתם להתקשר לכל 1,000 הלקוחות שלכם ביום אחד ולספר להם על המוצר החדש והאיכותי שבדיוק השקתם. מה דעתכם – האם זה היה מגדיל את המכירות? היות שאין לכם פנאי לעשות כל כך הרבה שיחות בבת אחת מזל שאנחנו כאן בשביל לעזור 🙂
לכל שימוש – הזמנה לכנס, תודה לאחר אירוע, ברכה קולית ליום הולדת, תזכורת להצביע וכל שימוש אחר שתראו לנכון – הודעות קוליות הן הפתרון.
כיצד שולחים הודעה קולית עם הדוור
בקרו בחשבון שלכם בדוור והקליקו על הכדור הודעות קוליות:
כעת תגיעו למסך הבא:
תנו שם להודעה שלכם וטענו את קובץ ההודעה או הקלידו הודעת טקסט והיא תומר אוטומטית להודעה קולית:
במסך הבא תוכלו לשלוח לעצמכם את ההודעה לבדיקה ולתזמן את מועד המשלוח:
בתום המשלוח תוכלו לצפות בדוח מלא המסכם את משלוח ההודעה הקולית שלכם.
זהו! כל כך פשוט וקל.
בונוס – המרת הודעות טקסט (SMS) שנשלחו למספרים כשרים להודעה קולית
האם יש לכם אנשי קשר עם מספרים כשרים? נמענים אלו לא יוכלו לקבל הודעות טקסט וכפתרון תוכלו להיעזר בהודעה קולית על מנת להעביר את המסר.
כל שעליכם לעשות הוא לרכוש חבילת הודעות קוליות ולבקש מאיתנו להפעיל אפשרות זו בחשבונכם.
לפרטים נוספים פנו אלינו.
שאלות ותשובות על השירות
שלחתי הודעה קולית והנמען לא עונה. האם המערכת תתקשר שוב?
כן. המערכת תבצע 3 ניסיונות התקשרות לאיש הקשר בהפרשים של חצי שעה זה מזה.
מה האורך המקסימלי של הודעה קולית?
החיוב להודעות קוליות הוא לפי דקה. ניתן לשלוח הודעות ארוכות יותר עד 3 דקות אך זה לא מומלץ.
האם אפשר להעביר שיחה לנציג שירות ברגע שהנמען מקיש על מספר כלשהו?
כן, זה אפשרי ועובד באופן הבא:
נניח ששלחתם הודעה קולית בסגנון "לשיחה עם נציג שירות הקש 7"
לאחר ההקשה השיחה מועברת לנציג שירות. יש לשים לב כי:
- העברה זו עולה 3 שיחות כיוון שיש שיחה אחת שיוצאת לנמען, שיחה אחת למקום אליו רוצים לקשר ועוד שיחה שעושה את הוועידה בין שניהם. כלומר על כל פעולה כזו יורדות לכם 3 הודעות קוליות מהבנק.
החיוב להודעות קוליות הוא לפי דקה, כאשר מעבירים למוקד אזי השיחות יכולות להיות ארוכות יותר (גם 10 דקות נניח) ואז יורד 30 דקות שיחה מהבנק.
מה קורה אם עונה תא קולי?
המערכת מזהה לרוב שמדובר בתא קולי ולא משמיעה את ההודעה.
האם ניתן לבצע הסרה?
כן. משמיעים בהקלטה "להסרה הקש 9"
האם מי שמתקשר בחזרה יוכל לשמוע את ההודעה?
כן. במידה ומספר השולח יהיה אחד ממספרי השירות שלנו מי שיחייג למספר זה ישמע את ההודעה הקולית.
האם ניתן לקבל נתונים ודוחות באמצעות API?
בהחלט! ניתן לקבל את נתוני המשלוח וההקשות של כל הודעה קולית באמצעות api הן במשיכה והן בדחיפה.
האם אתם מספקים שירות קווים קוליים?
לא. השירות מיועד למשלוח הודעות קוליות ולהאזנה אליהן בשיחה חוזרת. אנו לא מספקים שירות קווים קוליים.
עם זאת, לצרכים של חיוב באשראי/תרומות ועוד כמובן שניתן לשלוח במקביל הודעת סמס עם קישור לדף תשלום/דף נחיתה לבחירתכם.
שירותי קריינות מקצועית
כדי שההודעות הקוליות שלכם ישיגו את המטרה בצורה המיטבית מומלץ להשתמש בשירותי קריינות מקצועיים.
הטבה מיוחדת ללקוחות הדוור בשיתוף פעולה עם חברת קול קו – הקלטה על ידי קריין או קריינית במחיר 160 ש"ח + מע"מ בלבד.