אנחנו משקיעים זמן ואנרגיה בהבאת הלקוחות הפוטנציאלים לעסק שלנו (הוירטואלי או האמיתי), שמים תקציב בקמפיינים, כותבים פוסטים מושקעים ברשתות החברתיות ושוקדים באופן מתמיד על שיפור המוצר ו/או השירות שלנו.
אז… אחרי כל המאמצים הללו למה שלא נדע מה הלקוחות שלנו חושבים על כל זה?
רשימה (קצרה) של מה שנוכל ללמוד בעזרת משוב:
- האם הלקוח היה מרוצה מהשירות שקיבל?
- האם ההסברים באתר/בחנות ברורים?
- האם לדעתו המחירים שלנו גבוהים או סבירים?
- האם החנות או האתר שלנו מזמינים ונעימים לגלישה?
- מה כדאי לנו לשפר?
הלקוחות שלנו יכולים לקבל את הסקר באופן אוטומטי במייל/SMS או להיכנס לכתובת מקוצרת.
טוב, אם בעבר לקבל משוב היה משהו מסובך שדרש ניירות, הקלדות ובירוקרטיה הרי שהיום זה ממש קלי קלות.
בדפי הנחיתה שלנו בדוור תוכלו להשתמש במספר תבניות מוכנות לסקרים ומשובים ולהתאים אותם לצרכים שלכם תוך מספר דקות. הסקרים מותאמים כמובן למובייל וכוללים בין השאר סליידר חביב וחדשני לצד מבחר סוגים של שאלות בהם ניתן להשתמש.
רגע! זה עוד לא הכל… אפשר להוסיף כל מי שממלא את המשוב לרשימת תפוצה, לשלוח אליו מייל/SMS באופן אוטומטי, להוסיף אותו למערכת ה CRM שלנו ועוד שלל פעולות אוטומטיות מדליקות!
נו, מה אתם אומרים?
אם קראתם עד כאן זה הזמן להשיב לסקר שלנו: