סיבוב דואר מספר 10 – לשפר את השרות באמצעות הודעות אוטומטיות

סיבוב דואר – גיליון 10

שלום,

מזג האוויר נפלא בחוץ והגענו כבר ל"אחרי החגים" כך שאפשר להיפטר מכל התירוצים ולעשות בפועל את הדברים שיעשו לנו טוב. אז בין אם זה תכנית עסקית חדשה, הפחתת משקל או נסיעה רומנטית לחו"ל – עכשיו זה הזמן להתחיל ליישם.
אומנם אנחנו אחרי תקופת החגים אבל במקביל נכנסנו לרבעון האחרון של שנת 2009 ולכן אני מציע לכם לא לחכות ל 2010 כדי לספר לאיזה לקוח שהייתם בקשר בשנה שעברה… או כמו שנאמר: "הזמן הכי טוב להתחיל משהו חדש הוא אתמול"

בברכת אחרי החגים שמח, דורון.

בגיליון הפעם:

– הנושא המרכזי: איך לשפר את השרות בקלות ובאופן אוטומטי
– לקוח בפוקוס: ממש בסדר – שרותי משרד ואדמיניסטרציה במיקור חוץ
– משחק ממכר: לבקשת הקהל הנה זה שוב: Moneypoly game
– השען שעון נוכחות באינטרנט

איך לשפר את השרות בקלות ובאופן אוטומטי. 

לקוח רכש את המוצר(ים) שלכם או השתמש בשרות שלכם – מזל טוב, עשיתם עוד עסקה. כעת הבה נחשוב יחדיו מה אפשר לעשות כדי למנף זאת הלאה? להלן מספר אפשרויות:

  • לא נעשה כלום – זה מה שקורה עם רובנו. נמתין שהלקוח יחזור אלינו (או שלא) ונמשיך להשקיע 100% מאמץ (וכסף יקר) כדי לרכוש לקוחות חדשים. 
  • נשמור על קשר אישי עם הלקוח – אפשרות יותר מוצלחת. אפשר לשמור על קשר אישי בטלפון/מייל כך שהסיכוי לזכות ברכישה חוזרת מלקוח זה גבוהה יותר.  זו בסך הכל אפשרות מאוד מוצלחת רק שהיא תגזול מאיתנו לא מעט משאבים.
  • נשמור על קשר עם כל הלקוחות באמצעות דיוור חודשי – כאן כבר המלאכה יותר פשוטה היות ואין צורך לפנות בנפרד לכל לקוח (הדוור יבצע את הפנייה האישית עבורכם). זו אפשרות טובה ומומלצת אם כי היא תחייב אתכם לייצר תוכן באופן קבוע מה שלא מתאים לכל אחד.
  •  נותנים לדוור לשפר את השרות שלנו באמצעות הודעות אוטומטיות – הבה נדגים באמצעות סט מתאים לעסק שנותן שרות:
    • הודעת SMS על סיום תיקון/שרות/הגעה – הודעה שתישלח באופן אוטומטי לטלפון הנייד של הלקוח.
    • הודעת משוב – הודעה שתישלח באופן אוטומטי כיומיים שלושה לאחר מתן שרות ללקוח ותזמין אותו לתת משוב על השרות שקיבל או המוצר שרכש.
    • הודעת ביקורת/שרות חוזר – הודעה במייל שתישלח לאחר מספר שבועות/חודשים ללקוח ותזמין אותו שוב (ואפשר לצרף בפנים הטבה)

איך עושים זאת? באופן חד פעמי מגדירים קבוצה שנקראת למשל שרות אוטומטי. יוצרים את ההודעות האוטומטיות (מסוג סדרת הודעות) ב SMS ובמייל ומשייכים אותן לקבוצה זו. כעת, יוצרים טופס רישום עבורכם אליו תוכלו להזין את פרטי הלקוח מבלי להיכנס כלל למערכת.

כעת, כדי לתאם איסוף מחשב מתיקון או להודיע שהטכנאי בדרך אין צורך לצלצל ללקוח – פשוט רושמים את פרטיו בטופס שהכנתם והדוור ישלח עבורכם את ההודעה באופן אוטומטי.

מסקנה: "לקוח שיקבל שרות מתקדם יביא לכך שזה ישתלם גם לכם"

חזרה למעלה

ממש בסדר – שרותי משרד ואדמיניסטרציה במיקור חוץלחסוך את כאב הראש

אוהבים סדר ומתקשים לשמור עליו? שונאים לתייק?  לא יודעים מה לזרוק?
מתקשים למצוא זמן לעשות את כל מה שצריך? או שפשוט אין לכם זמן…

איריס פז תחסוך לכם את כאב הראש הכרוך בניהול המשרד ובאדמיניסטרציה. תעשה בשבילכם הגבייה הלא נעימות, תדאג שהניירת תהיה מסודרת והכל יהיה מתוקתק ותחשוב יחד איתכם כיצד לשפר ולייעל את שיטת העבודה שלכם.

כמו כן, איריס שולחת מידעון חודשי עם טיפים מעשיים לארגון ויעילות (באמצעות הדוור כמובן)

הקליקו כאן והרשמו עכשיו למידעון של ממש בסדר

בקרו את איריס באתר: www.beseder.biz או צלצלו 03-6202945

חזרה למעלה

 Moneypoly gameמשחק כביר בקצב מהיר - MoneyPoly game

לבקשת הקהל הנה זה שוב!
משחק רשת מרובה משתתפים המבוסס על עקרונות משחק המונופול. במשחק, תוכלו לתרגל את כישורי רכישת הנכסים שלכם, יכולת משא ומתן והכל תצטרכו לעשות בזריזות רבה היות שכאן הקצב מ-ה-י-ר!

עשו לכם הרגל קבוע, שחקו ב MoneyPoly לפחות פעם בשבוע…

נראה אתכם כאן: (ואם תרצו לשחק מולי חפשו את doronca)
www.moneypolygame.com

חזרה למעלה

 

להרשמה לטיפים ולניוזלטר בקרו בדף הבית והרשמו בתיבה בצד שמאל.

להתראות בסיבוב הדיוור הבא.

שלכם,

דורון כהנסקי וצוות הדוור
הדוור מקבוצת Markedo
המעיין 4, ליגד סנטר 2
מודיעין 71700
072-2116064
team@hadavar.co.il

חזרה למעלה

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

דילוג לתוכן