סיבוב דואר – גיליון 3החודש חלף לו הפעם מהר (לא ממש מפליא אם חושבים למה) ועוד מעט והיינו חושבים שהחורף התחפש לו לקיץ אבל שבועיים של גשם השיבו לחורף האבוד את כבודו. אצלנו בדוור החודש היה גדוש פעילות עם אתר חדש לקבוצת Markedo שהדוור הינו חלק ממנה ואתר חדש לבן דוד הבנאי. בנוסף, אם לא שמתם לב, החלפנו את שם הדיוור החודשי שלנו לסיבוב דואר – שם הולם וקליל יותר לדוור ולתכנים שאנו מעבירים כאן. במיוחד בתקופה זו אנו זקוקים לחשיבה אביבית על מנת להצליח וכדאי לזכור שכמו כל דבר בטבע גם בכלכלה מתקיימת מחזוריות אז אני מאחל לכולנו שנצמיח נבטים חדשים ונפרח. שלכם, דורון. אז מה בגיליון הפעם: חשיפה זה חשוב אבל ההמרה עוד יותרעסקים רבים (ובכוונה לא אמרתי אתרים) עסוקים מאוד בחשיפה = כמה לקוחות פוטנציאלים נחשפים לפרסום שלהם – בין אם זה באינטרנט, בעיתון/מקומון או בכל פרסום אחר. מעט מאוד לעומת זאת חושבים מה קורה לאחר החשיפה – מה עושים עם גולש שהגיע לאתר או עם לקוח פוטנציאלי שמצלצל. היחס בין מספר הנחשפים למספר הלקוחות הפוטנציאלים שמבצעים פעולה כלשהי נקרא המרה. אז מה משפיע על ההמרה? גורמים רבים. החל מאופן המענה הטלפוני ועד לדפי הנחיתה באתר שלכם ומה הם מזמינים את הגולש לעשות. לדוגמא, בקונדיטוריית אליהו (שם מקרי) שפרסמה מבצע לאוזני המן לכבוד פורים עונים באופן הבא: "קונדיטורייה". האם לדעתכם מענה כגון: "קונדיטוריית אליהו בוקר טוב מדברת כרמלה" יותר מזמין? המחקרים מראים שכן אבל שיפטו בעצמכם מה יגרום לכם כצרכנים להזמין יותר… אם באתר אינטרנט עסקינן הרי שלכל אתר ישנה המרה מסוג אחר: באתר מכירות המרה היא ביצוע קנייה ואילו באתר תוכן המרה היא ביצוע פנייה ו/או הצטרפות לרשימת דיוור של האתר. ניתן למדוד את ההמרה בכל מיני אמצעים, אם נרצה למדוד את ההמרה של פרסום האוזני המן אפשר במודעה עצמה להציע תוספת אוזני המן חינם לאלו שיגידו בטלפון: "הגעתי דרך המודעה ב…". למדידת המרה לאתר נוכל להשתמש בגוגל אנליטיקס וכך נדע אם המודעה שלנו בגוגל, וואלה או בכל מקום אחר מניבה את התוצאות הרצויות. להרחבה בנושא בקרו במאמר מה זאת המרהמבלוג קידום אתרים. המסקנה היא: "הקפידו למדוד המרה ותדעו מה עשה כל שקל של חשיפה" חזרה למעלה מאה הימים – מהפכת ניהול המותגברוח הדיוור הקודם שלנו בנושא תכנית והצבת מטרות הכירו את מאה הימים. במאה הימים מלווים עסקים מכל הגדלים והמינים ומוציאים לפועל תכנית שיווקית מוגדרת. באתר של מאה הימים מגוון מאמרים עדכניים כגון: איך לתכנן מבצע מבלי לפגוע בתדמית, כתיבה שיווקית נכונהועוד… כמו כן, אנו ממליצים להרשם ל"אחד ממאה" – סדרת טיפים מועילים שינחתו אחת לשבוע בתיבה שלכם. למידע נוסף על מאה הימים: www.100days.co.il חזרה למעלה טיפ: להפוך טלפונים למייליםהבעייה: אתם רוצים מאוד להתחיל לשלוח דיוור חודשי אבל יש לכם רק מספרי טלפון נייד של לקוחות בלי מייל. הפתרון: מבצע! איך עושים זאת: - מחליטים על פרס שווה במיוחד.
- מגדירים קבוצה בדוור בשם: נרשמים למבצע ומחוללים לה טופס הרשמה.
- בונים דף נחיתה באתר שלכם עם הסבר על המבצע ובו טופס הרשמה שהכנתם בשלב הקודם. כמובן שעושים קישור לדף זה מדף הבית.
- כעת שולחים הודעת SMS לכל הלקוחות שמזמינה אותם להרשם למבצע באתר.
סיבוב הדואר הסתיים להפעם ושיהיה לכם מבצע מוצלח! רוצים לפרגן? נשמח אם תעבירו דיוור זה לחברים או מכרים שלכם. להרשמה לטיפים ולניוזלטר בקרו בדף הבית והרשמו בתיבה בצד שמאל. דורון כהנסקי וצוות הדוור הדוור המעיין 4, ליגד סנטר 2 מודיעין 71700 072-2116064 team@hadavar.co.il חזרה למעלה |