ניוזלטר הדוור – גיליון 1

 

 

ברוכים הבאים לניוזלטר הראשון של הדוור !

 

תתפלאו, אבל אפילו הסנדלר לא תמיד הולך יחף וכבעלים של מערכת הדוור אני גאה להשיק את שרות הניוזלטרים שלנו.            שמי דורון כהנסקי (לחלקכם אני מוכר מעסקיי האחרים כדומינו מחשבים ואינטרנט, לאבנסט או יומולדת) והחזון שלי הוא לסייע לעסקים מכל הסוגים והגדלים לעשות שיווק אמיתי – כזה שאינו מורכב מפרסום בלבד.

אני מזמין אתכם להצטרף אלי למסע ולהנות…

הניוזלטר יישלח אליכם אחת למספר שבועות ואני מקווה כי תמצאו אותו מעניין ונעים לקריאה.

אז מה בגיליון הפעם:

– הנושא המרכזי:שיווק או פרסום?
– סיפור לקוח:הסיפור של Books
– הטיפ של הדוור:לשלוח תזכורות בקלות
– החידה:זהו את המקום וזכו בפרס

שיווק או פרסום?

הרבה פעמים כששואלים בעל (או בעלת) עסק איך הם משווקים את עצמם הם מספרים לך שהם מפרסמים בעיתון הזה, במקומון ההוא, בפלאייר וכן הלאה.

אם בפרסום עסקינן הרי שאידיאלית כדאי לפרסם בכל מקום (עיין ערך קוקה קולה) אך היות וכבר בשיעור הראשון בכלכלה מיקרו למדנו שישנה מגבלה של תקציב הרי שאין ברירה אלא להתפשר ולפרסם רק בחלק מהערוצים.

פרסום מטבעו הוא עניין של ניסוי וטעייה ולכן עליכם לנסות בכל פעם ערוץ אחר לתקופה סבירה של נניח מספר שבועות/חודשים.

אבל… וכאן האבל הגדול – לעוגה הזאת שנקראת שיווק יש הרבה פנים שפרסום הוא רק אחד מהם. למרות זאת, עסקים רבים טועים ומבחינתם שיווק ופרסום זה היינו הך ולכן הם משקיעים את כל כספם ומרצם בפרסום וזו טעות !

הבה ניקח דוגמא:

ידידינו שוקי הוא הבעלים של חנות לציוד טיולים/סקי וציוד חיילים במרכז המסחרי. החנות כבר קיימת שנתיים ובמרוצת זמן זה שוקי פרסם במספר מקומונים בעיר ובחנות עברו (וגם רכשו) קרוב ל 2500 לקוחות. (ממוצע צנוע של 5 לקוחות ביום בלבד)

שוקי עדיין מפרסם דאבלים במקומון בעלות לא זולה כלל ומבחינתו הוא "עושה שיווק". אז מה הפספוס? לו שוקי היה אוסף את כתובת הדוא"ל של הלקוחות (תוך בקשת רשותם כמובן) היתה לו עכשיו רשימת תפוצה של מעל 1000 מנויים – כאלו שמכירים אותו וכבר קנו אצלו.

כעת, אם שוקי ישלח להם פעם בחודש את מבצעי החודש (ואף יציע מתנה ביום ההולדת של כל לקוח), מה תהיה התוצאה? האם זה יגדיל את המחזור בחנות? בטוח שכן !

המסקנה: הלקוחות הקיימים שלכם שווים זהב ! למה שלא תפנו אליהם?

הסיפור של Booksעידן חדש בתרבות הקריאה

כמי שאוהב לקרוא והרבה עמדו בפניי עד היום שתי אפשרויות:

– לקרוא ספרים מהספרייה הציבורית

– לקנות ספרים בחנות

אישית, אני מאוד אוהב לקרוא ואף להסתובב בספרייה אך שעות הפתיחה מוגבלות, לרוב אין זמן לבקר שם ועשויה לחלוף שנה שלמה לפני שאצליח לקבל רב מכר.

לקנות בחנות זה הכי כיף אבל גם יקר וגם בסוף נגמר המקום בבית…

כאן נולד Books – שרות השאלת ספרים חדשים (וגם ישנים יותר) בשליחות עד הבית. אז איך זה עובד? רוכשים מנוי לכמות הספרים המבוקשת, מקבלים ניוזלטר שבועי עם רשימת ספרים ומזמינים – הספר יגיע אליכם הביתה (או למקום העבודה)

פשוט, קל ונוח.

למידע נוסף והרשמה לשרות: www.booksmood.co.il

 טיפ: לשלוח תזכורות בקלות

חשבתם כמה כסף אתם מפסידים כאשר לקוח שלכם שכח להגיע לטיפול? בדיוק בשביל זה המציאו תזכורת ב SMS. אז איך שולחים תזכורת בקלות עם הדוור? טוב ששאלתם.

  • יוצרים קבוצה חדשה שנקראת למשל תזכורת לטיפול (עם התאריך של מחר)
  • משייכים לקבוצה הזו מנויים ממסך המנויים
  • יוצרים הודעת SMS חדשה ושולחים לכולם תזכורת

רגע, רגע ! אפשר גם לעדכן כל אחד בשעת הטיפול שלו. לשם כך יש להגדיר שדה בחשבון שלכם בשם [שעת טיפול] לדוגמא ולעדכן עבור כל מנוי את השעה הספציפית שלו.

אני מזמין אתכם לצפות במצגת הדרכה –  לחצו כאן (קליק ימני | שמירת יעד בשם)

נשמח אם תעבירו את הניוזלטר שלנו לחברים או מכרים שלכם.

עד כאן להפעם, להתראות בניוזלטר הבא !

להרשמה לטיפים ולניוזלטר בקרו בדף הבית והרשמו בתיבת הטיפים משמאל.
דורון כהנסקי וצוות הדוור

הדוור

המעיין 4, ליגד סנטר 2

מודיעין 71700

072-2116064

team@hadavar.co.il

 

 

Israel

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

דילוג לתוכן