ניוזלטר גיליון 2

מתקדמים עם הדוור – גיליון 2

ככה בלי להרגיש התחילה לה שנה חדשה וכמו תמיד אצלנו בארץ דבר רודף דבר (או דוור רודף דוור אם תרצו) ולפעמים נדמה שהזמן חומק לנו בין האצבעות.           היות שכך, קיימת חשיבות עליונה שנהיה ממוקדים בדברים החשובים ולכן בניוזלטר שלנו הפעם נדון בגיבוש תכנית והצבת מטרות.

עם או בלי קשר נספר לכם על הסוד, נלמד איך לשפר את השרות (קלי קלות) וכמובן נאתגר אתכם בחידה שלנו שהפעם ירדה דרו… (אופס, אני בטוח שתנחשו את זה לבד)

שלכם, דורון.

אז מה בגיליון הפעם:

– הנושא המרכזי:תכנית ומטרות
– סיפור לקוח:אז מה הסוד?
– הטיפ של הדוור:לשלוח משוב באופן אוטומטי
– החידה:זהו את המקום וזכו בפרס

תכנית ומטרות

בלהט החיים (ילדים, עבודה, זוגיות, חדשות וכו'…) קל מאוד להיסחף עם הזרם ולפספס את מה שאנחנו באמת רוצים לעשות. לכן כדאי להשתמש בשיטות הבאות על מנת להתמקד:

1. הצבת מטרות

בתחילת כל חודש/שבוע וגם ברמה היומיומית כדאי לרשום על נייר (או בכל דרך אחרת) את המטרות שלכם. כך, גם כשתקבלו טלפון או אימייל דחוף עדיין יופיעו לכם מול העיניים הדברים החשובים.
המטרות הן לא רק עיסקיות אלא גם קשורות למשפחה, לילדים, לזוגיות ולכל דבר שתמצאו לנכון.

לדוגמא: לנסוע לקלאב בטורקיה עם הילדים בחודש יוני, לנסוע עם בן/בת הזוג לברצלונה במאי וגם ללמד את הילד בכיתה א' לרכב באופניים בלי גלגלי עזר. כל מה שתרשמו יחייב אתכם – וזו השיטה.

2. תכנית

מטרות זה דבר יפה וחשוב אבל חובה שתהיה לכם גם תכנית כיצד משיגים כל מטרה. איכשהו, הדברים לא קורים מעצמם וצריך מישהו שיזיז אותם.
אז… אם אתם מתכננים להכפיל את המכירות בעסק כדאי שתתוו תכנית תואמת להגשמת המטרה הזאת – התכנית צריכה להיות מפורטת ככל האפשר עם מספרים בצד ההוצאות וההכנסות, מהן הפעולות שתעשו וכן הלאה.

גם למטרות המשפחתיות צריכה להיות תכנית. אם אתם רוצים לנסוע עם בת הזוג לברצלונה כדאי שתתכננו מי ישמור על הילדים, מי יחליף אתכם בעבודה וכו'…

המסקנה היא: "אם אינך יודע לאן אתה הולך קרוב לוודאי שתגיע למקום אחר"

חזרה למעלה

אז מה הסוד?אז מה הסוד?

ברוח הנושא של הצבת מטרות אני מזמין אתכם להכיר את הסוד.

במקור, הסוד החל כסרט משנת 2006 שלאחר מכן הפך לספר מאוד מצליח בכל רחבי העולם.
על פי הסוד המחשבות שלנו מעצבות את המציאות שלנו ובהתאמה אם תשוטטו באתר תמצאו שפע של מאמרים מעניינים ברוח העידן החדש והאימון האישי/העיסקי וגם הרוחני.

אז אם גם אתם רוצים לגלות את הסוד בקרו באתר והצטרפו גם אתם.

למידע נוסף והרשמה לשרות: www.hasod.co.il

חזרה למעלה

 טיפ: לשלוח משוב באופן אוטומטי

נניח שאתם חובשים את הכובע של טכנאי מחשבים (ויכול להיות גם קוסמטיקאית, מעצב שיער, בעל צימר, מאמן כושר אישי וכל נותן שרות אחר). האם חשוב לכם לדעת מה הלקוחות שלכם חושבים על השרות?

אם השבתם בחיוב כדאי שתבקשו מהם משוב. אז איך עושים זאת? בשיטה הישנה נותנים להם דף שימלאו במקום או שולחים להם אימייל. אבל למה לעבוד קשה כשאפשר לעשות זאת בצורה אוטומטית?

  • יוצרים קבוצה חדשה שנקראת משוב לקוחות.
  • ממסך סדרת הודעות יוצרים הודעת אימייל עם בקשה לקבלת משוב וקובעים כמה זמן לאחר השירות היא תישלח (יום, יומיים, שלושה). את ההודעה משייכים לקבוצה משוב לקוחות.
  • בעזרת מחולל הטפסים יוצרים טופס הרשמה לקבוצה זו וממקמים אותו באתר שלכם.

כעת, בתום מתן השרות מלאו את פרטי הלקוח בטופס שהכנתם – הודעת המשוב תישלח אליו באופן אוטומטי.

טוב, עכשיו אפשר לגשת לכתיבת המטרות אז להתראות בניוזלטר הבא !

רוצים לפרגן? נשמח אם תעבירו את הניוזלטר שלנו לחברים או מכרים שלכם.

להרשמה לטיפים ולניוזלטר בקרו בדף הבית והרשמו בתיבה בצד שמאל.
דורון כהנסקי וצוות הדוור
הדוור
המעיין 4, ליגד סנטר 2
מודיעין 71700
072-2116064
team@hadavar.co.il

חזרה למעלה

Israel

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

דילוג לתוכן