מהו אחוז פתיחה/צפייה ממוצע לדיוור?

רבים תוהים מהו אחוז הפתיחה (או הצפייה) שהם אמורים לקבל עבור הדיוור שלהם. ראשית נגדיר אחוז פתיחה:

מספר הנמענים שצפו בדיוור
———————- כפול 100 = אחוז פתיחה של דיוור/ניוזלטר
סך הכל נמענים אליהם נשלח

איך יודעים שנמען צפה בהודעה? בכל הודעה הנשלחת מהמערכת מוטמעת תמונה קטנה שנטענת משרתי הדוור ברגע שההודעה נצפתה ע"י הנמען. היות שסטטיסטיקה זו מבוססת על תמונה ומרבית תוכנות הדוא"ל בימינו חוסמות תמונות כברירת מחדל הרי שבפועל אחוז הפתיחה קצת יותר גבוה ממה שמקבלים.
לגבי האחוז עצמו – התשובה כמובן משתנה מענף לענף, תלוייה בגודל הרשימה, במועד המשלוח וכו' אבל במרבית המקרים נתקלנו במספרים שנעו בין 20 ל 30 אחוז.
הנה מספר כללי אצבע שיסייעו לכם להגדיל את אחוזי הפתיחה:
  • דוורו באופן תדיר – רשימת התפוצה שלכם לא תישמר לעד אם לא תשתמשו בה.
  • התמקדו – עדיפה רשימה ממוקדת של 500 נמענים מאשר רשימה מפוזרת של 1000.
  • תנו לדיוור קצת צבע – שימו תמונות שיהוו טיזר להציג אותן. זה גם יותר מעניין ומעצם הצגת התמונות ניתן יהיה למדוד את אחוז הצפייה.
  • כיתבו תכנים שמעניינים את קהל היעד שלכם.
דיוור נעים!

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

דילוג לתוכן