כל כמה זמן לשלוח דיוור?

אם רק היה לנו שקל על כל פעם ששמענו את השאלה הזו… אבל בדיוק בגלל זה יש לנו תשובה טובה. פיצחנו את הנוסחה המדוייקת לתזמון נכון של ניוזלטרים וההסבר המלא במאמר הבא.

כל עסק מתלבט בשאלה הזו וזה לא משנה אם הוא עסק קטן שעוד לא שלח את הניוזלטר הראשון שלו או ארגון ענק עם רשימת תפוצה ענקית.

מהו המינון האידיאלי של דיוורים?

מצד אחד, אנחנו לא רוצים לשלוח מעט מדי. אנחנו רוצים להיות עדכניים, רלוונטיים ולהישאר בתודעה של הלקוחות שלנו באופן קבוע. בשוק תחרותי, אנחנו חייבים להיות נוכחים, לפחות כמו המתחרים שלנו. אנחנו רוצים להפציץ!

מצד שני, אנחנו לא רוצים להעיק, להציק, להספים. אנחנו לא רוצים הסרות ואנחנו בטח לא רוצים לתת ללקוחות שלנו תחושה שאנחנו לא יודעים את הגבול.

על הקו הדק הזה פועל כל עסק, ואם חשבתם שיש איזו נוסחה מתמטית שתגלה לכם את המינון המדוייק של דיוורים בחודש, אתם טועים.
אבלת כן פיצחנו 3 פרמטרים שיאפשרו לכם להבין מה נכון לעסק הספציפי שלכם:

 

  1. לא כל עסק מתנהל אותו דבר, למדו את הקהל שלכם.
    יש קהלים שמחכים לדיוור כל כמה ימים ויש קהלים שמספיק להם פעם בשבועיים.
    יש קהלים עצבניים שיסירו את עצמם אחרי אימייל אחד יותר מדי, ויש קהלים סבלניים שיאפשרו לכם להתנסות עליהם.
    לפני הכל, למדו את הקהל שלכם והכירו אותו. הבינו למה הם מצפים מכם וספקו להם את הסחורה.

  2. תוכן, תוכן, תוכן! איזה תוכן אתם שולחים לקהל שלכם?
    מעטים האנשים שיתעצבנו על מתנה שהם מקבלים. מתנה מכם יכולה להיות מבצע שווה, הצעה אטרקטיבית, טיפ מוצלח או כל תוכן שיש בו ערך אמיתי (עם דגש על אמיתי) ועניין לקהל שלכם.
    היינו אומרים לכם לעצור רגע לפני שליחה, ולשאול את עצמכם: האם זה תוכן שהייתם שמחים לקבל כלקוחות? אבל אנחנו יודעים שאתם לא באמת אובייקטיבים. אז מצאו מישהו אובייקטיבי שיוכל להגיד לכם אם מדובר בניוזלטר בעל ערך, או שאתם רק עושים "וי" על שליחת דיוור?

    כלל אצבע: אם לא הצלחתם לייצר תוכן פצצה, עדיף לוותר על משלוח ניוזלטר שאין בו עניין או ערך אמיתי לרשימת התפוצה.

  3. עקבו אחרי הסרות
    בכל שליחה של ניוזלטר אתם צריכים לצפות להסרות. אנשים שנרשמו לרשימת התפוצה שלכם אבל אחרי שקיבלו מכם תוכן החליטו שבעצם לא מתאים להם. וזה בסדר, לא צריך לפחד מזה – אתם מעדיפים שברשימת התפוצה שלכם יהיו אנשים שבאמת מעוניינים לקבל מכם תוכן.
    אבל, חשוב לעקוב ולנטר:
    האם דיוור מסויים הוביל לכמות חריגה של הסרות?
    האם באופן כללי יש כמות גדולה של הסרות אחרי משלוח? כמות הסרות גבוהה עלולה להעיד על תדירות לא נכונה של משלוח.

 

רוצים להתייעץ איתנו כדי להבין מהי התדירות הנכונה עבורכם? צרו קשר ונשמח לסייע.

בהצלחה!

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

דילוג לתוכן