כלים מומלצים לשיווק בדיגיטל

כלים לשיווק דיגיטלי עוזרים לכם לתכנן אסטרטגיה ולנהל את הפרסום בדיגיטל בצורה נכונה אך הם לא בונים את האסטרטגיה עבורכם. הכלים הנכונים יכולים לסדר לכם את תהליך העבודה ולייצר אוטומציות לפעולות שחוזרות על עצמם וגוזלות מהזמן היקר שלכם. יש כמה סוגים של כלים שכל משווק או בעל עסק חייבים להשתמש – כלי ניתוח, אוטומציות, כלים למעקב דירוגים ועוד.

משווקים ובעלי אתרים עלולים למצוא את עצמם מאחור במידה ויש חוסר ניצול של הכלים המתקדמים שמסייעים למשווקים לייצר אוטומציות בעבודה ולשפר את יכולות השיווק שלהם. החדשות הטובות עבורם הוא שכמעט לכל משימה או עבודה שקשורה לשיווק יש כלי שמתאים להשתמש בו כדי להפוך את הביצוע לאיכותי יותר. כדי לקחת את אסטרטגיית השיווק שלכם לשלב הבא, הכנתי רשימה של הכלים המומלצים לשיווק בדיגיטל.

Ahrefs

Ahrefs הכלי SEO מקיף וניתוח הנתונים בכלי מסייע לכם להגדיל את התנועה באתר שלכם. הכלי מפיק נתונים עבור 150 מדינות. Ahrefs הוא כלי מעולה לחקר מתחרים ומאפשר לכם לבדוק אלו אתרים מוציאים קישור חיצוני למתחרים שלכם, מהם הדפים המובילים שלהם ועוד. ניתן גם לזהות היכן התוכן שלהם מדורג, לזהות נקודות חולשה מרכזיות באתר שלהם ולנסות לעקוף אותם בביטויי מפתח. בלשונית Top Pages תוכלו לראות אילו דפים מקבלים את מירב התנועה ותוכלו לראות את כמות התנועה שאתרים אחרים מקבלים.

Ahrefs הוא אחד מכלי ה-SEO האהובים עליי, לכלי יש יכולות מעולות לבדיקת אתרים כולל כל הפרמטרים שחשוב לשים אליהם לב כדי להעריך האם כדאי להוציא קישור חיצוני מהאתר או כמה שווה האתר עצמו. הפרמטרים שמומלץ לבדוק: מדד ה-DR, כמות הטראפיק האורגני, כמות המילים המדורגות ואילו מילים וכמות הלינקים החיצוניים שהאתר מקבל.

עלות הכלי: 99$ חודשי לחבילה התחלתית עד 999$ חודשי לחבילה המורחבת ביותר.

 

Hotjar

Hotjar הוא כלי למשווקים ובעלי אתרים שסקרנים לראות מה הגולשים באתר עושים במהלך הביקור שלהם – איפה הם לוחצים, כמה רחוק הם גוללים, מתי הם בוחרים לצאת ועוד. כלים כמו Hotjar מראים לכם בדיוק מה הגולשים עושים באמצעות מפות חום, מפות קליקים, מפת גלילה והקלטת תהליך הגלישה. בנוסף, ל-Hotjar יש אפשרות לנתח את האתר שלכם.

השימוש ב-Hotjar נעשה על ידי ניתוח תהליך הגלישה של המשתמשים באתר שלכם. מחקר משתמשים מהסוג הזה יורד עד לרזולוציות המדויקות ביותר של מחקר גולשים והאינטראקציות שהם מקיים באתר שלכם – כמה מהעמוד הם קוראים? איפה הם עוצרים? באיזה כפתורים לוחצים? לראות את כל המידע הזה עוזר לכם לחדד את המסר ולייעל את תהליך הגלישה ואת המשפך.

עלות הכלי: יש חבילה בסיסית בחינם ו-389$ חודשי לחבילה המורחבת ביותר.

 

Screaming Frog

Screaming Frog הוא כלי עוצמתי לסריקת אתרים וניתוח SEO מורחב שלהם. לפני הבנייה של אסטרטגיית השיווק לאתר שלכם, חשוב שהאתר יהיה ידידותי ומותאם בצורה המירבית לגולשים ולמנועי החיפוש. הכלי Screaming Frog מספק כמות גדולה של מידע על מבנה האתר, התוכן ונתוני ה-Meta באתר שלכם. ניתן להשתמש בכלי כדי למצוא בעיות טכניות במבנה האתר ובדפים.

עלות הכלי: יש גרסה חינמית ו-149 יורו לשנה לגרסה בתשלום

 

SEMRush

SEMRush הוא כלי מילות מפתח שמסייע במציאת מילות מפתח עם כוונת רכישה ומסייע גם בחקר מתחרים. SEMRush נחשב לאחד מכלי הניתוח המתקדמים ביותר כולל: ניתוח כללי של URL, ניתוח תנועה באתר, נתיוח מתחרים באותה קטגוריה/נישה, ניתוח מודעות ממומנות של מתחרים וניתוח הדפים של המתחרים שמייצרים עבורם טראפיק. SEMRush עוזר גם להגדיל את הטראפיק באתר שלכם בעזרת הרחבה של מילות המפתח שיעילות עבור האתר שלכם.

עלות הכלי: 119.95$ חודשי לחבילה הבסיסית ו-449.95$ חודשי לחבילה המתקדמת ביותר.

 

Zapier

Zapier היא פלטפורמה אונליין שעוזרת לכם להפוך את זרימת העבודה לאוטומטית על ידי חיבור של אפליקציות ושירותים שבהם אתם משתמשים. זה מאפשר לכם להפוך משימות לאוטומטיות מבלי שתצטרכו לבנות את האינטגרציה הזאת בעצמכם או לשכור מישהו שיבנה לכם אותה. לדוגמא: Zapier יכול לשלוח לשלוח לכם הודעת WhatsApp כל פעם שגולש משאיר פרטים בטופס לידים באתר שלכם.

עלות הכלי: חבילה התחלתית בחינם שמאפשרת 100 פעולות ו-2000 ש"ח לחבילה המתקדמת ביותר המאפשרת 100,000 פעולות.

 

 Google Data Studio

Google Data Studio הוא כלי מעולה להצגה של נתונים המאפשר לכם לבנות דוחות אינטראקטיביים ודיווח בלייב בצורה מותאמת ויפה. רוב האפשרויות ב-Google Data Studio מאוד נוחות לשימוש והכלי מאפשר שיתוף ותזמון של דוחות בצורה יעילה וקלה. Google Data Studio משמש בנוסף למעקב אחר מדדי KPI עיקריים עבור לקוחות, השוואת ביצועים לפי תאריכים ושינוי המגמות באתר.

גוגל דאטה סטודיו מאפשר חיבור מהיר ליותר מ-220 כלים נוספים, שליטה מלאה בהתאמה אישית של דוחות ותמונות, לחצנים דינמיים עם אפשרות לפילטרים לסינון ברמת הדוח והעמוד נוסחאות מתקדמות לחישוב מדדים וערכים.

עלות הכלי: חינם.

 

לסיכום

בעידן המודרני של היום, השימוש בכלים חדשניים בעבודה הוא חובה לכל איש מקצוע בתחום השיווק. הכלים למעלה הם כלי השיווק המובילים וכל משווק צריך להכיר אותם ולהשתמש בהם. בין אם אתם עובדים לבד או עובדים בצוות, הכלים האלו יתאימו לכם וישתלבו מעולה במערך שלכם. שימו לב שלצד הכלים הללו יש עוד אלפי כלים עם יכולות דומות ומעט שוני, תשאפו לרכוש רק את הכלים שבאמת תעשו בהם שימוש ויעזרו לכם בשיווק האתר.

 

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה ניהול קמפיינים בגוגל, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud, חברה שמנגישה את עולם אחסון ענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

 

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

דילוג לתוכן