אם היינו אומרים לכם שמה שכתבתם בדיוור לא משנה בכלל?
אם היינו אומרים לכם שאתם משקיעים את האנרגיה, את היצירתיות ואת הזמן במקום הלא נכון?
לא הרבה יודעים, אבל החלק הכי משמעותי, הכי חשוב והכי קריטי בדוור שלכם הוא בכלל לא תוכן הדיוור.
החלק הכי חשוב בדיוור הוא שורת הנושא של המייל שלכם.
שורה אחת שקובעת וחורצת גורלות.
שורה אחת שתחליט האם יפתחו את המייל שלכם ויקראו את כל התוכן שהשקעתם בו קריאייטיב, עיצוב, ושנתתם לו את הלב והנשמה.
איך הופכים אותה לשורה מנצחת? הנה כמה טיפים:
עניין! היא חייבת להיות מעניינת, מושכת, טיזרית, מאתגרת וליצור איזו שהיא הבטחה (שחייבת להתממש בגוף המייל. אחרת לא יאמינו לכם יותר ונגמר הסיפור).
רגש! היא צריכה לגרום לאנשים להרגיש. לאהוב, לשנוא, לפחד, לכעוס, העיקר לא להישאר אדישים.
בהילות! הצעה מוגבלת בזמן, סיפור שקורה רק עכשיו, כל סיבה שבגללה צריך להיכנס ולקרוא את המייל ממש כרגע ולא להשאיר אותו לאחר כך שאף פעם לא מגיע.
מספרים! מחקרים הראו שכותרות שכוללות מספרים מושגים יותר את העין ומגדילים אחוזי פתיחה (למשל: 5 טיפים לכותרת מנצחת).
ניים דרופינג! שימוש בשמות מוכרים בכותרת מושכת את העין ומגדילה אחוזי פתיחה (למשל: לשווק כמו סטיב ג'ובס)
שאלות! שאלה טובה תעורר סקרנות ותגרום לאנשים לפתוח את המייל כדי לגלות את התשובה (למשל: איך מנסחים כותרת מנצחת?)
פילוח וטירגוט! אם הקהל שלכם לא הומוגני, צרו קבוצות דיוור נפרדות והתאימו את הכותרת לכל תת-קבוצה, כדי להגדיל את אחוזי הפתיחה. אפילו פנייה נפרדת לגברים ולנשים יכולה לעשות הבדל.
אז קדימה, צאו לדוור!