כבר למדנו כיצד מייבאים אנשי קשר הכוללים אימייל/טלפון ושם (למדריך יבוא אנשי קשר). זה נהדר לדיוור פשוט אך אם נרצה להשתמש באמת בעוצמה של מערכת הדוור לפעולות אוטומטיות נרצה לייבא נתונים נוספים על כל איש קשר.
במדריך זה נלמד כיצד לייבא אנשי קשר מקובץ אקסל עם שדות נוספים.
(עזבו אותי ממדריך – קחו אותי ישר לסרטון)
שלב 1 – קובץ אקסל (או CSV)
על מנת להתחיל נכין את אנשי הקשר שלנו בקובץ אקסל כדוגמת הקובץ הבא:
תוכלו להוריד את הקובץ הזה כדוגמא בלחיצה כאן.
נסמן את כל העמודות, קליק ימני והעתק.
שלב 2 – הגדרת שדות בדוור
עבור השדה "ספר אחרון שנרכש" נרצה להגדיר שדה חדש. תאריך קנייה אחרון הוא שדה תאריך ויש לנו במערכת שדה בשם תאריך נוסף כך שנוכל להשתמש בו.
ניגש לדיוור אלקטרוני | אנשי קשר | ניהול שדות ונוסיף את השדה:
שלב 3 – טעינה הקובץ
נקליק על העיגול דיוור אלקטרוני וניגש לאנשי קשר | יבוא אנשי קשר
נלחץ על העלה קובץ ונבחר בקובץ שלנו.
נקליק על המשך והמערכת תזהה באופן אוטומטי את השדות השונים.
השדה תאריך רכישה אחרון לא יזוהה ולכן נשייך אותו ידנית:
נקליק שוב על המשך והפעם נבחר קבוצה חדשה או קיימת:
נקליק פעם אחרונה על המשך ונראה את סיכום היבוא שעשינו:
זהו, אנשי הקשר שלכם במערכת.
לנוחותכם סרטון המסכם מדריך זה: