ברוכים הבאים לעונת המלפפונים.
אם גם אצלך בעסק השיווק מעולף מחום, הלקוחות בחו"ל וההכנסות מתאדות,
זה הזמן לעשות מהלימון לימונדה ולנצל את הזמן כדי להגדיל את רשימת התפוצה!
7 טיפים מגדילי-רשימת-תפוצה באחריות!
- תוכן! הכל מתחיל ונגמר בערך שאתה מספק לרשימה שלך.
תוכן מעניין, בעל ערך, ייחודי, מקורי. התוכן שהיית רוצה לקבל בעצמך – ובנדיבות. - הרשמה פשוטה וקלה לרשימה שלך. בלי שלבים, בלי יותר מדי פרטים.
שם ואימייל אמורים להספיק לך בשלב הראשוני על מנת לשווק ביעילות באימייל
מבלי לאבד קהל פוטנציאלי.
אל תהססו להתשמש במחולל הטפסים של הדוור על מנת לייצר טפסי הרשמה חכמים בכל עמוד באתר, בעמוד הפייסבוק ובכל מקום אחר באינטרנט. - חשיפה של מדיניות הפרטיות. אנשים רבים נמנעים מהרשמה לרשימת תפוצה מחשש שיקבלו הרבה ספאם. כדאי לתת מענה לכל חשש באופן שקוף ולהבטיח כי כתובת הדוא"ל אינה עוברת לגורם שלישי וכי תמיד ניתן להסיר את עצמך מהרשימה בקלות.
- הצצה לדיוור האחרון שלך. כך אנשים יוכלו לקרוא ולראות אם התוכן שלך מעניין אותם. אם הקפדת על סעיף 1 – הם שלך.
- עמוד נחיתה חזק. מומלץ לבנות עמוד נחיתה יעיל המפנה להרשמה לרשימת התפוצה וכולל כותרת מעניינת ושתיים-שלוש תועלות עיקריות בהצטרפות לרשימת התפוצה.
עוד מומלץ מאד להוסיף עדויות של מנויים מרוצים – בכתב או בוידאו.
את העמוד ניתן לקדם במגוון אתרים, בגוגל, בפייסבוק בשיתופי פעולה שונים ועוד.
בואו לבנות עמוד נחיתה בקלות במערכת הדוור. - דיוור שוטף וקבוע. בין אם החלטת לדוור אחת לחודש או פעמיים בשבוע, חיוני לעמוד בלו"ז ולדוור באופן עקבי. על המנויים שלך לדעת מתי לצפות לדיוור ולסמוך עליך בקבלת המידע.
- חשיפה של התוכן שלך במקומות נוספים. אמצעי תקשורת, בלוגים, כתבות – פעמים רבות אם יש לך תוכן טוב, יהיו מי שישמחו לפרסם אותו אצלם תמורת קרדיט ולינק להרשמה לרשימת התפוצה שלך. עבורך מדובר בחשיפה מצוינת שיכולה להגדיל את רשימת התפוצה שלך משמעותית.
קדימה, לעבודה! זה הזמן להכניס חיים ברשימת התפוצה שלך ולהגדיל את הקהל.
אנחנו לא אומרים את זה סתם!
לשאלות, הצעות ותגובות, אל תהססו לכתוב לנו: team@hadavar.co.il
שלכם,
צוות הדוור