כיצד להציל עגלת קניות שננטשה באתר – הדרכה בוידאו

הצילו! עגלת הקניות ננטשה

תל אביב, שש בערב. שירה גולשת באתר ומחליטה להזמין את המוצר המדהים באתר שלכם. רגע לפני התשלום נשמע בכי של תינוק – שירה קמה מהמחשב וניגשת לחדרו של דני המתוק. חולפת לה עוד שעה של אמבטיה, ארוחת ערב והעגלה? של הקניות? היא נטושה לה לבד באתר.

עגלות קניה נטושות הן תופעה ידועה בעולם האי קומרס והסטטיסטיקה אומרת כי מדובר בעשרות אחוזים.

אז איך מצילים אותן? סופרמן (הדוור) בא לעזרתכם עם פתרון פשוט שיאפשר לכם להחזיר גולשים שנטשו את העגלה ישירות לעמוד התשלום.

אפשר לשלוח ללקוחות דיוור עם קופון, הטבה ב SMS ולהזמין אותם להשלים את ההזמנה.

צפו בהדרכת הוידאו וראו איך לעשות זאת:

URL להזמנה שנוצרה (וטרם שולמה):

https://api.hadavar.co.il/add_contact_woocommerce.php?Username=USERNAME&Token=TOKEN&AddToGroupNumbers=ABANDONED_CART_GROUP_NUMBER

URL להזמנה עודכנה (התשלום בוצע):

https://api.hadavar.co.il/add_contact_woocommerce.php?
Username=USERNAME&Token=TOKEN&AddToGroupNumbers=PAID_CART_GROUP_NUMBER
&RemoveFromGroupNumbers=ABANDONED_CART_GROUP_NUMBER

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

דילוג לתוכן