הצילו! עגלת הקניות ננטשה
תל אביב, שש בערב. שירה גולשת באתר ומחליטה להזמין את המוצר המדהים באתר שלכם. רגע לפני התשלום נשמע בכי של תינוק – שירה קמה מהמחשב וניגשת לחדרו של דני המתוק. חולפת לה עוד שעה של אמבטיה, ארוחת ערב והעגלה? של הקניות? היא נטושה לה לבד באתר.
עגלות קניה נטושות הן תופעה ידועה בעולם האי קומרס והסטטיסטיקה אומרת כי מדובר בעשרות אחוזים.
אז איך מצילים אותן? סופרמן (הדוור) בא לעזרתכם עם פתרון פשוט שיאפשר לכם להחזיר גולשים שנטשו את העגלה ישירות לעמוד התשלום.
אפשר לשלוח ללקוחות דיוור עם קופון, הטבה ב SMS ולהזמין אותם להשלים את ההזמנה.
השירות בתשלום של 69 ש"ח + מע"מ לחודש בלבד
צפו בהדרכת הוידאו וראו איך לעשות זאת:
URL להזמנה שנוצרה (וטרם שולמה):
https://www.hadavar.co.il/api/add_contact_woocommerce.php?Username=USERNAME&Token=TOKEN&AddToGroupNumbers=ABANDONED_CART_GROUP_NUMBER
URL להזמנה עודכנה (התשלום בוצע):
https://www.hadavar.co.il/api/add_contact_woocommerce.php?
Username=USERNAME&Token=TOKEN&AddToGroupNumbers=PAID_CART_GROUP_NUMBER
&RemoveFromGroupNumbers=ABANDONED_CART_GROUP_NUMBER
- תגיות: ecommerce, woocommerce, אי קומרס, ווקומרס, כלים למסחר אלקטרוני, נטישת עגלות, עגלה נטושה, עגלת קניות