איך מגדילים את אחוזי הפתיחה של הדיוור בעזרת כותרת משנה – הדרכה בוידאו

איך להגדיל את אחוזי הפתיחה של הדיוור בעזרת כותרת משנה

כותרת משנה (Preheader) הוא הטקסט הקצר המופיע ליד שורת הנושא ב Gmail, Hotmail ותוכנות נוספות.

במידה ואנחנו לא משתמשים בשדה הנ"ל כל תוכנה תציג שם מה שהיא בוחרת מתוך הדיוור שלנו. לעומת זאת, כאשר נשתמש בשדה נוכל לשלוט מה יוצג לנמענים שלנו ועל ידי כך להגדיל את אחוזי הפתיחה.

דוגמא לעסק בתחום הביטוח:
שורת נושא הדיוור – 5 הטעויות הכי נפוצות בביטוח רכב.
כותרת משנה – וכיצד להימנע מהן בשיחת טלפון אחת.

עם כותרת משנה - אתם שולטים על מה שכתוב
בלי כותרת משנה - gmail בחר מה להציג


היכן מגדירים כותרת משנה?

במסך הגדרת דיוור:

 


לנוחותכם מדריך בוידאו:

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

דילוג לתוכן