מה קורה רגע אחרי שמישהו נרשם לרשימת התפוצה שלכם? הוא בוודאי ינחת על עמוד התודה.
מה הוא יראה שם? לפעמים טקסט לאקוני שפרטיו התקבלו, לפעמים טקסט קריאטיבי שעושה חשק כבר להתחיל לקבל את הדיוור ולפעמים תוכן אינפורמטיבי שיאפשר לו להתחיל במעורבות עם המותג שלכם.
כדאי לדעת שעמוד התודה בעל משמעות וחשיבות להמשך מאמצי השיווק שלכם.
אז איך אפשר להפוך את דף התודה להרבה יותר מסתם תודה?
- בעמוד התודה אתם יכולים להתחיל לבסס את מערכת היחסים הדיגיטלית שלכם עם הנרשם. לתאם ציפיות, להסביר איזה תוכן בכוונתכם לשלוח ובאיזו תדירות.
- בעמוד התודה אפשר להפנות לתכנים באתר שלכם, ברשתות החברתיות או בערוץ היוטיוב שלכם. לעודד הרשמה לערוצים נוספים ולספק במיידית תוכן בעל ערך שיגרום ללקוח הפוטנציאלי לייצר מעורבות ולהחשף לפעילות שלכם. אתם יכולים לספק קישור להורדת מדריך או מתנה חינמית ולאפשר לנרשם לקבל את הערך המוסף שלו באופן מיידי.
- אפשר לייצר תוכן ייעודי לעמוד התודה, למשל סרטון היכרות, או אינפוגרפיקה מעניינת. אין כמו תוכן מקורי כדי למשוך את הקהל ולהתחיל את המסע המשותף שלכם ברגל ימין.
- עמוד התודה שלכם יכול להיות מעניין, מצחיק, מרתק ולהוות שער כניסה שמשאיר חותם למותג שלכם. שימו לב למיקרו-קופי, השקיעו בעיצוב והפכו את עמוד התודה שלכם למקום שכיף לנחות בו.
- יש מקום להומור ולקלילות בעמוד התודה. אלא אם כן אתם מנהלים בית הלוויות, עמוד התודה יכול להיות אחד המקומות החמודים שבהם אפשר באמת לתקשר עם הלקוח באמצעות הומור ולייצר מערכת יחסים פחות פורמלית.
תודה שקראתם!