מסעדות
לחזק את המותג ולהרחיב את קהל הסועדים
היכן הבעייה או מה צריך לשפר?
כבעלי מסעדה חשוב לכם לגוון ולרענן את התפריט מדי פעם ולהגיע למצב שלקוחות חוזרים אליכם שוב ושוב כדי לסעוד ולהנות ולסיכום להחזיק מועדון לקוחות עצמאי משלכם. מה הן הפעילויות הנדרשות:
- לעדכן על שינויים בתפריט וארועים
- לשלוח ברכות ותפריטים מיוחדים בחגים
- לאחל מזל טוב בארועים של הלקוח ולהציע קופון הנחה (בימי הולדת וימי נישואין למשל)
- לשלוח מפת הגעה למסעדה באימייל או הסבר הגעה ב SMS
- לקבל משוב על הביקור במסעדה
לבצע זאת ללא מערכת הדוור ידרוש מכם זמן רב והעסקת כח אדם במיוחד למשימה זו.
אז מה הפתרון של הדוור?
מערכת הדוור תאפשר לכם המסעדות לנהל מועדון לקוחות בקלות.
כיצד זה עובד:
- באתר האינטרנט שלכם ימוקם טופס הרשמה למועדון הלקוחות.
- עדכונים, ברכות ותפריטים יישלחו לחברי המועדון
- איחולי מזל טוב יישלחו באופן אוטומטי בזמן, בתדירות ובצורה שתקבעו (כולל SMS פרסונאלי)
- באתר המסעדה ימוקם טופס לקבלת הסבר הגעה ב SMS. גולש (או אתם עבורו) שיזין את מספרו בטופס יקבל את הוראות ההגעה למכשיר הטלפון שלו.
- לקוח שיסכים לספק משוב יקבל באימייל פנייה למלאו. ניתן גם להגדיר שיקבל תזכורת לביקור חוזר לאחר כחצי שנה
נו, אז מה הרווחנו כאן?
הנה מקצת מהיתרונות שתשיגו בעזרת שימוש במערכת:
- שיפור השרות – ע"י מתן הסבר הגעה בדוא"ל ו SMS
- הגדלת הפדיון – ע"י תזכור לקוחות קיימים תגרמו לחזרת חלק מהם לביקור נוסף במסעדה
- חיזוק התדמית והמותג כמסעדה שמתייחסת ברצינות ללקוחותיה
- אפשרות להשתפר ולעלות על תקלות (מנות לא טובות) באמצעות משוב