חנויות ומכירות
להגדיל את המכירות בקרב הלקוחות שלכם
היכן הבעייה או מה צריך לשפר?
בכל חנות (פיזית או וירטואלית) עברו וקנו כבר מספר רב של לקוחות. האם אתם שומרים איתם על קשר או שהינכם מבזבזים הרבה כסף רק בפרסום?
ערוץ הפרסום, יעיל ככל שיהיה אינו ממוקד כלל שהרי מודעה בעיתון המקומי "נבלעת" בין מודעות אחרות וכלל לא בטוח שמגיעה לקהל היעד.
חנויות הריון ולידה
בכל חנות (פיזית או וירטואלית) עברו וקנו כבר מספר רב של לקוחות. האם אתם שומרים איתם על קשר או שהינכם מבזבזים הרבה כסף רק בפרסום?
ערוץ הפרסום, יעיל ככל שיהיה אינו ממוקד כלל שהרי מודעה בעיתון המקומי "נבלעת" בין מודעות אחרות וכלל לא בטוח שמגיעה לקהל היעד.
ניצול ערוצי שיווק נוספים כגון דיוור ישיר יתרום בהכרח להגדלת המכירות. מה הן הפעילויות הנדרשות:
- ליידע לקוחות על מבצעים תקופתיים (פעם בשבוע/חודש/רבעון)
- לשלוח הזמנה לארועי מכירות מיוחדים וקופונים
- במידה והינכם מוכרים מוצרים מתכלים (דיו, מזון לבעלי חיים וכד'…) לשלוח תזכורת לקנייה חוזרת לאחר פרק זמן סביר מהקנייה האחרונה
- לברך את הלקוחות ביום ההולדת שלהם תוך הצעת מבצע מתאים
לבצע זאת ללא מערכת הדוור ידרוש מכם להעסיק כוח אדם נוסף ולשלם המון על שיחות טלפון.
אז מה הפתרון של הדוור?
מערכת הדוור תאפשר לכם בעלי החנויות לנהל מועדון לקוחות בצורה פשוטה גם אם אין לכם כלל אתר באינטרנט.
כיצד זה עובד:
- אתר האינטרנט שלכם (אם ישנו) יקושר למערכת הדוור. (במידה ואין לכם אתר תוכלו למקם טופס הרשמה אצלנו)
- מבצעים והזמנות לארועי מכירות יישלחו בדואר אלקטרוני (או SMS) לכל הלקוחות או לפי חתכים שיוגדרו ע"י החנות
- הודעת מזל טוב תישלח בדוא"ל ו/או SMS לפי בחירה באופן אוטומטי
- בתום כל קנייה צוות החנות יזין את פרטי הלקוח למערכת אשר תשלח באופן אוטומטי תזכורת לקנייה חוזרת (בדואר אלקטרוני ו/או SMS)
חנויות הריון ולידה
עוסקים בהריון ולידה? אם כן ודאי תרצו לפנות לנשים ההרות טרם הלידה שלהן.
מכל לקוחה שפונה אליכם תבקשו את תאריך הלידה המשוער ותוכלו לשלוח לה הצעות לפני מועד הלידה המשוער.
לדוגמא: כחודשיים לפני הלידה תישלח הודעה ראשונה עם הצעה לרכישת חבילה לידה. כחודש לפני הלידה הצעה נוספת ואף תוכלו לאחל בהצלחה בלידה בתאריך המשוער.
נו, אז מה הרווחנו כאן?
הנה מקצת מהיתרונות שתשיגו בעזרת שימוש במערכת:
- גידול ישיר במכירות – ע"י פנייה ישירה ללקוחות קיימים בדבר מבצעים שונים הלקוחות יבצעו יותר רכישות חוזרות.
- חיזוק תדמית העסק – השימוש במערכת ייצור אצל הלקוחות תדמית חיובית ומקצועית יותר על החנות.
- יתרון תחרותי – שרות נוסף שהחנות מציעה + הטבה ללקוחות המועדון
- שיפור השרות – אפשרות לתזכר את הלקוחות לגבי מוצר שהם זקוקים לו.