דיוור אלקטרוני לצימרים

צימרים ותיירנים

לשפר את השרות ולהגדיל את התפוסה בקלות

היכן הבעייה או מה צריך לשפר?
כמפעילי צימרים אתם יושבים חזק על הטלפון ונותנים מענה למתעניינים שצלצלו כרגע, לאלו שהשאירו הודעה ולאלו שבדרך וזקוקים להסבר הגעה. השאלה הנשאלת היא – האם אתם יוזמים משהו? האם אתם מתקשרים לאלו שהתעניינו אבל לא סגרו? ומה עם אורחים שכבר התארחו אצלכם בעבר? האם חשבתם לשלוח להם קופון ליום הנישואין הבא שלהם? מן הסתם, במהלך השנים עברו אצלכם כבר מאות אורחים. האם אי פעם ניצלתם עובדה זו ופניתם אליהם? הבה נראה מה הן הפעילויות הנדרשות:
  • לשלוח מידעון בחגים ובכל זמן אחר (בחורף למשל)
  • לחזור למתעניינים שעדיין לא סגרו
  • לשלוח הסבר הגעה לעומדים להגיע
  • לבקש משוב על הארוח בצימרים שלכם !
  • לאחל מזל טוב ביום הולדת/יום נישואין ולהציע קופון הנחה

לבצע זאת ללא מערכת הדוור ידרוש מכם לבזבז הרבה זמן שלכם (או של מישהו אחר) על טלפונים אינסופיים ומשלוח מיילים. בפרק זמן של שנתיים אמורים להיות לכם כמה מאות כתובות דוא"ל של אורחים ומתעניינים !

אז מה הפתרון של הדוור?
מערכת הדוור תאפשר לכם התיירנים בעלי הצימרים לשמור על קשר עם אורחים לשעבר ומתארחים פוטנציאליים ולשלוח הודעות שיווקיות ושרותיות לפי הצורך.
כיצד זה עובד:
  • באתר האינטרנט שלכם (אם ישנו) ימוקם טופס הרשמה למועדון הלקוחות. (במידה ואין לכם אתר תוכלו למקם טופס הרשמה אצלנו)
  • באתר האינטרנט שלכם ימוקם טופס הזמנת חופשה הכולל את פרטי המזמין, תאריכי כניסה ויציאה ועוד פרטים שתרצו.
    לאחר שסגרתם עם מישהו תמלאו את הפרטים שם והמערכת תשלח למתארח באופן את ההודעות הבאות:

    • הודעה ראשונה שתישלח מיידית עם פרטי ההזמנה, טיפים לחופשה ומפת הגעה
    • ביום ההגעה תישלח הודעת SMS עם הסבר כיצד להגיע לצימר
    • יום לאחר העזיבה תישלח הודעה המודה לנופשים שהתארחו ומזמינה אותם לכתוב משוב
  • מידעונים בחגים/בחורף או בכל זמן אחר שתבחרו תוכלו לשלוח באימייל או ב SMS לפי הצורך
  • נופשים שמהם ביקשתם את תאריך הלידה/יום נישואין יקבלו הן הודעת מזל טוב באופן אוטומטי כשגם תוכלו לשלוח להם קופון כחודש לפני המועד על מנת שיבואו להתארח שוב אצלכם
נו, אז מה הרווחנו כאן?

הנה מקצת מהיתרונות שתשיגו בעזרת שימוש במערכת:
  • שיפור השרות והתדמית – קבלת הסברים באימייל ו SMS תסייע למזמינים להגיע ולהכיר את המקום עוד לפני שיגיעו
  • גידול בתפוסה – שמירה על קשר עם אורחים לשעבר ומתעניינים שלא התארחו אבל התעניינו בעבר תתרום להגדלת המכירות וההזמנות להתארח בצימרים שלכם
  • משוב – קבלת משוב תעזור לכם להשתפר ולטפל בדברים שאולי לא שמתם לב אליהם
  • עוד אורחים חוזרים – משלוח קופון לאורחים שחוגגים ארוע כגון יום הולדת או יום נישואין יביא לכך שחלקם ישובו להתארח אצלכם
  • שקט נפשי – היות ששלחתם הסבר הגעה לטלפון הנייד של האורחים שיגיעו תוכלו להתפנות לעיסוקיכם בשקט וברוגע…

הדוור יאפשר לכם הפעלת מועדון לקוחות ריווחי ותגדיל את התפוסה בצימרים שלכם.

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

דילוג לתוכן