איך בונים משפך שיווקי / סדרת מסרים / אוטוריספונדר – הדרכה בוידאו

יהודה הגיע הביתה אחרי שהתנשף במדרגות. חיפוש בגוגל אחר כושר לעצלנים הובילה אותו לעמוד הנחיתה של "אימון עד הסלון – אימוני כושר לבטטות"

השעה כבר מאוחרת וליהודה לא נעים לצלצל למספר הטלפון והוא נוטש את האייפון לטובת עוד סדרה בנטפליקס.

האם יש דרך טובה יותר? בוודאי! הלקוח הפוטנציאלי שלכם לא תמיד בשל לצלצל או להשתמש בצור קשר כדי לפנות אליכם. אם כן, הדרך להכניס אותו (או אותה) למעגל המתעניינים הוא דרך סדרת מסרים – משפך שיווקי שיוביל את הלקוח הפוטנציאלי באמצעות סדרת מסרים עד למצב שיהיה בשל לצלצל/ליצור קשר או לבצע רכישה.

רוצים שנבנה עבורכם את המשפך?

צפו בהדרכת הוידאו ולימדו כיצד לבנות משפך שיווקי בקלות:

Israel

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

דילוג לתוכן