יהודה הגיע הביתה אחרי שהתנשף במדרגות. חיפוש בגוגל אחר כושר לעצלנים הובילה אותו לעמוד הנחיתה של "אימון עד הסלון – אימוני כושר לבטטות"
השעה כבר מאוחרת וליהודה לא נעים לצלצל למספר הטלפון והוא נוטש את האייפון לטובת עוד סדרה בנטפליקס.
האם יש דרך טובה יותר? בוודאי! הלקוח הפוטנציאלי שלכם לא תמיד בשל לצלצל או להשתמש בצור קשר כדי לפנות אליכם. אם כן, הדרך להכניס אותו (או אותה) למעגל המתעניינים הוא דרך סדרת מסרים – משפך שיווקי שיוביל את הלקוח הפוטנציאלי באמצעות סדרת מסרים עד למצב שיהיה בשל לצלצל/ליצור קשר או לבצע רכישה.
צפו בהדרכת הוידאו ולימדו כיצד לבנות משפך שיווקי בקלות:
- תגיות: אוטוריספונדר, משפך שיווקי, סדרת הודעות, סדרת מסרים, שיווק