בין החגים – לרבוץ או לפעול?

אם תשאלו כמעט כל אחת או אחד מה קורה בתקופת החגים התשובה הממוצעת תהיה – תראה כולם בחופשה, הכל חלש בוא נדבר אחרי החגים.

ובכן, דווקא בתקופה הרגועה הזו אפשר לעשות והרבה (אם אתם לא בחופשה כמובן) ועל כך במאמר הבא.

כלב רובץ לו בכייף

 

5 טיפים קצרים על מה עושים בין החגים

1 – מכינים תכנית שיווקית לשנה/תקופה הקרובה

הטלפון שקט ותיבת המייל ריקה? נהדר. בונים תכנית שיווק שמורכבת מתאריכים ופעילויות ומכינים לה גם את התוכן.

2 – יוצרים תוכן וסרטונים

יש לכם מוצר/שירות? לא משנה מהו תמיד כדאי שיהיו לכם סרטוני הדרכה ושיווק המסבירים לגביו.

3 – בונים משפך שיווקי

הקהל שמבקר אצלכם באתר לא תמיד מבצע את הפעולה שתכננתם (רכישה/פנייה). מה עושים? יוצרים משפך שיווקי עם טופס הרשמה לאתר שהופך גולשים מזדמנים ללקוחות פוטנציאליים.

4 – עורכים בקרת הכנסות

האם כל הלקוחות באמת משלמים? האם יש לקוחות שההוצאה עליהם גבוהה מההכנסה שהם מניבים? זמן טוב לחשבון נפש בקרה שתגלה לכם מה קורה אצלכם בעסק.

5 – מבצעים בקרת הוצאות

הצד השני של המטבע הוא ההוצאות. תחילת שנה היא זמן מצוין לבדוק האם יש הוצאות מיותרות שכדאי לקצץ. (רמז: הוצאות שיווק שמסייעות לייצר הכנסות הן השקעות)

צריכים עזרה עם סעיפים 1-3? דברו איתנו

בהצלחה ושתהיה לכולנו אחל'ה של שנה 🙂

קחו את הדוור לנסיעת מבחן והניעו את השיווק שלכם קדימה

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

הירשמו לניוזלטר שלנו!

הצטרפו כעת וקבלו מאיתנו טיפים שימושיים לניהול השיווק בעסק ופתרונות להפקת הערך הרב ביותר מהמבקרים באתר שלכם.

השאירו את המייל והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו

  • ניתן להסיר את המייל מרשימת התפוצה בכל עת
דילוג לתוכן