איך האוטומציה שינתה הכל בסדרות של דיוורים?

רובוט

דמיינו להתעורר בבוקר כשהרובוט החביב עליכם מגיש לכם קפה למיטה. הוא כבר יודע מה תרצו לאכול בצהריים ואורז לכם קופסה לקחת למשרד.

המכונית האוטונומית מרגישה שאתם מתקרבים, מתניעה ומדליקה מזגן והכל זורם בתהליך אוטומטי שמבוסס על הפעולות ועל ההרגלים שלכם. מדהים, לא? אז נכון, אולי עד הרובוט יקח עוד כמה שנים, אבל יש אוטומציות שיכולות להקל על השיווק שלכם כבר עכשיו.

כלים אוטומטיים הפכו את הדיוור לכלי רלוונטי מתמיד עם מגוון רחב של אפשרויות פילוח ופנייה אישית, יצירת רצפי דיוור ייעודיים והכל – בתהליך אוטומטי שמעביר את הלקוח במסע חוויתי שבסופו מכירה.

סדרת דיוורים היא רצף של אימיילים הנשלחים בזה אחר זה ללקוחות / ללקוחות פוטנציאליים כדי להשיג מטרה מסויימת. הנה חלק מהמטרות שאפשר להשיג באמצעות סדרת דיוורים:

  1. המרת לקוחות חינמיים ללקוחות משלמים
  2. הגדלת התנועה לאתר, לבלוג או לדף נחיתה
  3. הגדלת הרשמות לאתר/ לבלוג
  4. הרשמות לארוע / אירוע מקוון / סמינר או וובינר
  5. מיתוג

 

אוטומציה בדיוור מאפשרת לייצר סדרות של דיוורים המבוססים על קהלים, על תנאים מקדימים ועל סדרת פעולות שאם  הן מתקיימות – הדיוור נשלח. נכון, זה לא משהו שלא יכולת לעשות קודם לכן, אבל זה לקח הרבה מאד זמן, משאבים וזה לא היה חף מטעויות אנוש. האוטומציה מאפשרת להגדיר את הפרמטרים ולצאת לדרך במאסות גדולות ותוך חיסכון משמעותי בזמן.

איך עושים את זה חכם וחוסכים זמן?

  1. מתכננים את שלבי הדיוור השונים וקובעים מרווח בין דיוור לדיוור.
  2. יוצרים תבניות לדיוור, לשימוש חוזר
  3. מוסיפים / מסירים אנשי קשר בבת אחת בכמות גדולה
  4. מסירים אוטומטית מהסדרה אנשי קשר שהסירו את עצמם מרשימת התפוצה
  5. מתזכרים על פעילויות / ארועים לפי הצורך
  6. ממשיכים את סדרת הדיוורים בהתאם לשימוש השוטף במיילים
  7. יוצרים תיוגים, סיווגים ותתי-רשימות תפוצה במטרה להשתמש בהן לצרכים נוספים בהמשך

 

עוד כמה טיפים קטנים:

חשוב לתזמן את הדיוורים בזמן הנכון. אוטומציה יכולה לסייע במשלוח מדוייק לפי שעות או מרווחים.

חשוב לעקוב ולהוציא מסדרת הדיוורים אנשי קשר שאינם מגיבים לדיוורים שלך. כך ניתן יהיה להתמקד באפקטיביות בלקוחות המעוניינים ולחסוך ספאם מלקוחות שאינם מעוניינים בכך.

מינון הוא קריטי – במיוחד בסדרות אמיילים אוטומטיות. לא יותר מדי כדי לא להעיק ולא מעט מדי, כדי להיות אפקטיבי.

ולבסוף, למרות שהתהליך אוטומטי, כדאי לעקוב אחריו, ללמוד מהסטטיסטיקות האם הוא עובד נכון ולשפר אותו תוך כדי תנועה.

מידע נוסף על אוטומציה בדוור כאן.

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

הירשמו לניוזלטר שלנו!

הצטרפו כעת וקבלו מאיתנו טיפים שימושיים לניהול השיווק בעסק ופתרונות להפקת הערך הרב ביותר מהמבקרים באתר שלכם.

השאירו את המייל והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו

  • ניתן להסיר את המייל מרשימת התפוצה בכל עת
דילוג לתוכן