
כיצד יוצרים בקלות מנגנון הרשמה ותזכורות לאירוע, מבצע או השקה
בין אם אתם חברת הייטק או חנות במרכז המסחרי גם אתם מציעים מדי פעם ללקוחותיכם מבצע כזה או אחר, הזמנה לאירוע השקה ועוד… מי שארגן פעם את העניין יודע שהאתגר הכי
בין אם אתם חברת הייטק או חנות במרכז המסחרי גם אתם מציעים מדי פעם ללקוחותיכם מבצע כזה או אחר, הזמנה לאירוע השקה ועוד… מי שארגן פעם את העניין יודע שהאתגר הכי
סיבוב דואר – גיליון 17 שלום [[FIRSTNAME]], במהלך הימים האחרונים כל אחד ואחת מאיתנו (אני משער) בילה באיזו מדורה אחת או שתיים. היות שמדורה היא דבר מאוד מזהם (אבל כייפי) צריך להמשיך
לאחר שצלחנו את שורת הנושאהגיע הזמן שנתייחס לתוכן הדיוור שלנו. אז על מה כדאי להקפיד: לשלוח תוכן רלוונטי לנמענים מאושרים – עוד לפני שצוללים אל השלב הטכני הדבר הראשון במעלה הוא
סיבוב דואר – גיליון 16 שלום, רגע אחרי שמצאנו את האפיקומן וממש לפני שדגל ישראל יתנופף לו מהמרפסת אנחנו חוזרים אליכם בגיליון אביבי עם נושא מעניין ומשחק מאתגר. חג עצמאות שמח, דורון.
קיימות סיבות רבות ומגוונות לכך שחלק מהדואר הלגיטימי (ולא רק דיוור) מגיע לתיבת ה SPAM או דואר הזבל. בסדרת הפוסטים הבאים נלמד כיצד ניתן לשפר את עבירות הדיוור שלכם והפעם –
סיבוב דואר – גיליון 14 שלום, ברגעים אלו טיפות הגשם דופקות על חלוני וצבע השמיים אפרורי. אני מסתכל ואומר שזהו מזג אוויר נפלא – המים גורמים להתחדשות והמחזוריות בטבע מגשימה (תרתי משמע)
סיבוב דואר – גיליון 13 שלום, 2010 כבר כאן ואני מקווה שכולנו נצליח, נשלם יותר מסים (בגלל שיש לנו יותר הכנסות כמובן) ולא נשכח בדרך שהחיים זו לא החזרה הגנרלית אלא ההצגה וכדאי