מה זה משפך שיווקי ולמה חייבים אותו בעסק?

משפך שיווקי היא טכניקה שיווקית להגדלת המכירות. ומייצר בעצם תהליך מכירה החל מהרגע הראשון שבו לקוח פוטנציאלי פוגש אתכם כשהוא אינו מכיר אתכם ואת  המוצר שלכם כלל, ועד שהוא הופך להיות לקוח משלם.

המשפך השיווקי לוקח למעשה את הקהל הרחב, הזר למותג, מעביר אותו דרך ארבעה שלבים ומזרים אותו עד לשלב האחרון – הרכישה.

כל משפך שיווקי כולל לפחות 4 שלבים:

  1. חשיפה ומודעות למותג – ההיכרות הראשונית של הקהל שנחשף בפעם הראשונה לעסק שלך. רוב האנשים ימשיכו הלאה ולא יתעכבו על התוכן שלך יותר מדי, אבל תמיד יהיו את אלה שמשכת להם את העין. בשלב הזה צריך קופי חזק, תמונה או סרטון מושכים וחשיבה על דרך לבלוט.
  2. סקרנות ועניין – תפסת להם את העין ועוררת סקרנות. עכשיו הם רוצים לדעת עליך עוד. זה הזמן לתת להם ערך מוסף של שיווק באמצעות תוכן. ידע, ערך, טיפים ותוכן שיבססו את המומחיות, את המקצועיות ואת כל מה שהמוצר או השירות יכול לתת להם.
  3. רצון והבשלה – הקהל שלך כבר חם, חלק ממי שנחשפו לתכנים של הבינו היטב מדוע כדאי להם לרכוש ממך. הבינו את היתרונות, את התועלות, את המקצועיות והיתרונות של המוצר שלך עבורם. הם שוקלים, הם מתלבטים – לפעמים זה תהליך קצר של דקות ולפעמים זה תהליך ממושך. עכשיו הם צריכים הנעה לפעולה שתסגור את העניין.
  4. רכישה – זהו. מאני טיים. הלקוח שבתחילת התהליך היה זר מוחלט כבר למד להכיר את המותג, לפתח אליו רגש ולהבין שזה מה שהוא צריך בחיים. בין אם מדובר בהכנסת פרטים לדף נחיתה, בהזנת כרטיס אשראי או בהרמת טלפון – הלקוח מבצע את מה שכיוונת אליו ומגיע לקצה המשפך השיווקי כלקוח מהמניין.

המודל הזה מתבסס על הגישה הפסיכולוגית של Know  > Like > Trust. קודם כל הכירו את המותג, אחר כך למדו לחבב אותו ובסוף סמכו עליו מספיק כדי לבצע רכישה. המשפך השיווקי מספק מתודולוגיה מסודרת לשיווק ומאפשר לתת מענה לכל צורך של הלקוח בכל שלב. כן, של בהחלט הוכחות בשטח שהמודל הזה עובד.

איך הדוור יכול לעזור לכם בכל שלב של המשפך השיווקי?

בשלב החשיפה – צרו דפי נחיתה והשתמשו בהם כחלק מקמפיינים ברשתות חברתיות.

בשלב המסקנות והעניין – צרו ניוזלטרים ושלחו מאמרים וסרטונים בעלי ערך למי שהכניסו את פרטיהם בשלב הקודם. השתמשו במערכת כדי לספק ידע, להעביר מקצועיות ונצלו את תכונות האוטומציה שהיא מאפשרת כדי לשלוח סדרות של אימיילים למצטרפים החדשים.

בשלב הרצון וההבשלה – השתמשו באפשרויות שמציע הדוור, בין אם במשלוח סמס או בדיוורים יעודיים להציע הצעות שיווקיות אטרקטיביות ומעודדות רכישה.

ולבסוף, בשלב הרכישה, התחברו למערכת סליקה והיעזרו בהתממשקות המלאה של הדוור עם מערכת קיימות כדי לסגור עסקה בקלות ובמהירות.

צרו לעצמכם משפך שיווקי יעיל עוד היום

נרשמים ומתחילים לדוור!

לרשותכם 500 הודעות מייל ל-30 ימים הקרובים. נסו את עורך ההודעות שלנו ושלחו ניוזלטר מעוצב. צרו דפי נחיתה מקצועיים. שלחו הודעות SMS וקדמו את העסק שלכם.

פרטי גישה למערכת וטיפים יישלחו אליכם למייל.
משתמשים חדשים בלבד.

הירשמו לניוזלטר שלנו!

הצטרפו כעת וקבלו מאיתנו טיפים שימושיים לניהול השיווק בעסק ופתרונות להפקת הערך הרב ביותר מהמבקרים באתר שלכם.

השאירו את המייל והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו

  • ניתן להסיר את המייל מרשימת התפוצה בכל עת
דילוג לתוכן