בעלי מקצועות חופשיים
לשווק את עצמכם באופן אוטומטי
היכן הבעייה או מה צריך לשפר?
מר פלוני אלמוני חיפש בגוגל ונחת באתר שלכם. הוא קרא ואפילו נשמע לו מעניין אך השאלה הנשאלת – האם יפנה אליכם או יחזור לבקר שנית באתר? התשובה היא לא! לקוחות זקוקים ל 5-7 פניות בממוצע עד שיבצעו אליכם פנייה ולכן אתם צריכים:
- למקם בכל דף באתר המסביר על נושא מסויים קריאה המניעה לפעולה (Call for action) כגון: צלצל אלינו עכשיו, מלא את פרטיך בטופס ונחזור אליך.
- לבצע שיווק אוטומטי ע"י פניות בתדירות גבוהה אל הלקוח (לתת תמורה למי שמשאיר את פרטיו)
- לשלוח מידעון תקופתי שיספר על החידושים אצלכם בעסק
- לבקש מלקוחות לספק לכם משוב זמן קצר לאחר מתן שרות
לבצע זאת ללא מערכת הדוור ידרוש מכם איש שיווק במשרה מלאה…
אז מה הפתרון של הדוור?
מערכת הדוור תאפשר לכם המקצוענים להציע לגולשים באתר שלכם מידע בעל ערך בצורת סדרה טיפים/קורס בתחום התמחותכם וכו'… ע"י כך יותר גולשים ישתכנעו לתת את כתובת הדואר האלקטרונית שלהם וכך יזכרו אתכם עד המועד בו יזדקקו לשרותיכם.
כיצד זה עובד:
- אתר האינטרנט שלכם יקושר למערכת הדוור.
- בכל דף באתר תמקמו טופס או קישור המניע לפעולה בנושא בו הדף עוסק. (לדוגמא, בתחתית דף העוסק בניתוחי עיניים ימוקם טופס המזמין לפנות בנושא זה)
- תוכלו להכין (ואנחנו נשמח לסייע בכך) סדרה של הודעות בסגנון טיפים/קורס אונליין שיישלחו לגולש כל מספר ימים/שבועות. בדרך זו, הגולש יקבל ממכם את מספר הפניות הנדרש עד שיהפוך להיות לקוח אמיתי.
- מידעונים יישלחו בדואר אלקטרוני לכל התפוצה (או לפי חתכים שונים)
- הודעות על כנסים ותזכורות תוכלו לשלוח גם ב SMS.
דוגמה
נניח שאתם הבעלים של משרד רואי חשבון העוסק בניהול חשבונות, הגשת דוחות לרשויות המס ועוד שירותים. גולש הגיע לאתר שלכם בעקבות פרסום שלכם בגוגל או מנוע חיפוש/פורטל אחר. הגולש קרא על השרות שאתם מציעים וכבר מוכן לדלג לאתר הבא בתוצאות החיפוש – כיצד תשאירו אותו אצלכם?
תכינו למשל 10 טיפים לניהול חשבונות נכון וחסכון במיסים – כל גולש (גם כזה שכבר יש לו רואה חשבון) ירצה לקבל כזה מידע. בתמורה, תבקשו מהגולש את שמו וכתובת הדואר האלקטרונית שלו.
כעת, מדי שבוע במשך 10 שבועות מערכת הדוור תשלח לגולש את הטיפ שלכם. מה הסיכוי שאותו גולש ימליץ עליכם ו/או ישתמש בשרות שלכם? מן הסתם גבוה יותר מכל מצב אחר.
משוב
עם תום השרות ולאחר פרק הזמן שהוגדר (מספר שעות/מספר ימים) תישלח ללקוח באופן אוטומטי ע"י המערכת הודעה המזמינה אותו לספק משוב על השרות שלכם. (ניתן לשלב מערכת של משובים או להסתפק בדואר אלקטרוני פשוט)
נו, אז מה הרווחנו כאן?
הנה מקצת מהיתרונות שתשיגו בעזרת שימוש במערכת:
- שפע של לקוחות מתעניינים – בעזרת מערכת הטיפים/קורס
- כמות גדולה יותר של פניות – בעזרת הטיפים ובעזרת ההנעה לפעולה
- תוכלו ללמוד מה מעניין את הגולשים לאתר שלכם ובכך לכוון בצורה מדוייקת יותר.
- שיפור התדמית – עסק שמבקש משוב ודואג לשלוח תזכורות ייהנה מתדמית רצינית וטובה יותר מעסק אחר