Welcome email הוא האימייל הראשון שהלקוח שלכם מקבל לאחר שהצטרף לניוזלטר/רשימת תפוצה שלכם
המייל הזה הוא גם אחד החשובים שבהם או כמו שמנצח התזמורת האגדי שלי נהג לומר – רושם ראשוני הוא הקובע.
אז איך בונים אותו בצורה נכונה?
עכשיו ומיד כי מכים על הברזל בעודו חם
שולחים תיכף ומיד. מי שנרשם אצלכם באתר מצפה לקבל את האימייל הראשון ממש עכשיו.
היתרונות מבחינתכם הוא גם ששיעורי הפתיחה והמעורבות של האימייל הזה הם הגבוהים ביותר.
משליכים חכה בשורת הנושא
שורת נושא קולעת ומושכת היא אחד המפתחות לכך שיפתחו את האימייל שלכם ובנוסף לברוכים הבאים ותודה
שהצטרפתם הסטנדרטי לספר כבר בשורת הנושא מה מחכה להם בפנים.
אישי זה הכי
נכון שביקשתם את השם בטופס שלכם באתר? ברור! השתמשו בזה לפנייה אישית.
ציפיות יש רק בכריות
אבל כדאי להסביר כבר במייל הראשון מה הלקוחות הולכים לקבל ממכם,
באיזו תדירות ולמה זה כדאי להם.
על הדרך אתם טופחים על השכם של הלקוח ורומזים לו.ה שקיבלו את ההחלטה הנכונה.
לתת את הנשמה ואת הלב?
טוב, זה אומנם רק אימייל דיגיטלי אבל כל הרעיון שבתמורה לכתובת האימייל של מי שנרשם אנחנו מספקים לו.ה ערך.
האימייל הראשון הוא מקום מצוין להתחיל – מדריך חינמי, הטבה לשירות שלכם וכל דבר אחר רלוונטי.
כולנו אומרים תודה
מישהו.י טרח ונרשם לניוזלטר שלכם. להגיד תודה ולהעריך את המאמץ זה גם בייסיק וגם משתלם. מזל שאנחנו מנומסים..
מה יוצא לי מזה?
זה מה שהלקוחות שלכם שואלים את עצמם גם לפני שהם נרשמים וגם אחרי.
חזקו והדגישו במייל הפתיחה את היתרונות של המוצר/שירות שלכם וחישבו כל הזמן האם מה שכתבתם עונה על השאלה של הלקוחות.
לסיכום
ניוזלטר איכותי מתחיל כבר באימייל הראשון שאתם שולחים וממשיך בר שימת תפוצה איכותית ודיוורים שמעניינים את הלקוחות שלכם.
אנחנו כאן כדי להשיב לכל שאלה ולסייע גם לכם להקים ולתפעל רשימת דיוור איכותית לעסק שלכם.